Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av liiiinneaa: Skrivet av Borttagen: Har hör att just det teet har en väldigt speciell smak :> Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Protego: Skrivet av melle-hjrta: Saker jag har gjort: 2 Trollstavar en brun och en svart Marodörkartan Deathly Hallows halsband Hogwarts emblem Harry Potter låda Harry Potter bok och i helgen ska jag göra Honungsöl, för jag hann aldrig göra det förra helgen Åh, kan du ge mig recept på honungsöl? Ja har ingen aning om det är gott, för har inte provat det än 2 påsar sun caramel tea Vatten till tet 1 dl Sprite/Fruktsoda 3 Matskedar honung Koka upp vattnet och lägg i dom båda tepåsarna, tet ska bli ganska starkt. låt tet svalna lite, häll sedan i dom tre matskedarna honung, och rör om. häll sedan i Spriten/fruktsodan, och rör inte om så mycket, för kolsyran ska inte försvinna. KLART! Vänta lite nu...min hjärna hänger inte riktigt med *BOOM!* (min hjärna exploderade)...är sun caramel tea te? I så fall, spelar det roll va man har för te? Okej, då hänger min hjärna med prövade receptet i helgen, och det var ganska gott 27 dec, 2011 18:36 |
|
Borttagen
|
Alicia- Jätte snygg! Måste pröva det om vi far till farmors stuga.
SnowDarling- Förlåt om jag går lite off topic, men ditt motto Jag dog. Älskar det! 27 dec, 2011 22:17 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alicia- Jätte snygg! Måste pröva det om vi far till farmors stuga. SnowDarling- Förlåt om jag går lite off topic, men ditt motto Jag dog. Älskar det! Jag älskar också det mottot. 27 dec, 2011 22:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Alicia- Jätte snygg! Måste pröva det om vi far till farmors stuga. SnowDarling- Förlåt om jag går lite off topic, men ditt motto Jag dog. Älskar det! Jag älskar också det mottot. Helt underbar och helt sant. 27 dec, 2011 22:23 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Alicia: Gjorde en kvast i somras på mitt landställe. Så här blev den. Inte världens snyggaste as snygg! 27 dec, 2011 22:26 |
|
Pygmepuffen
Elev |
27 dec, 2011 23:11 |
|
grodan-boll
Elev |
^
Jag tog ståltråd och formade den som jag ville ha den. Det är nog det lättaste sättet skulle jag tro SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 27 dec, 2011 23:18 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Skrivet av grodan-boll: ^ Jag tog ståltråd och formade den som jag ville ha den. Det är nog det lättaste sättet skulle jag tro Tack 27 dec, 2011 23:24 |
|
Nicole <3
Elev |
28 dec, 2011 06:44 |
|
Pygmepuffen
Elev |
28 dec, 2011 10:46 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen