The Pie Club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Det blåser jättemkt ute så jag kunde inte cykla och min pappa åkte med bilen då... Aha! När brukar du gå till skolan? 20 jan, 2014 08:55 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Det blåser jättemkt ute så jag kunde inte cykla och min pappa åkte med bilen då... Aha! När brukar du gå till skolan? Tjugo minuter innan den börjar. Så jag ska gå om ca en kvart!
20 jan, 2014 08:56 |
|
Borttagen
|
20 jan, 2014 10:53 |
|
Corazon
Elev |
20 jan, 2014 14:46 |
|
Borttagen
|
20 jan, 2014 15:13 |
|
PPP
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Safir: Skrivet av Borttagen: Står och väntar på bussen utan vantar... Brr... Jag börjar undra varför jag skriver här? Värm händerna mot halsen, halsen är nästan alltid varm! ♥ Tack, jag ska komma ihåg det vad har hänt? Har läst ut den nu!! Första delen alltså
20 jan, 2014 15:26 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Det blåser jättemkt ute så jag kunde inte cykla och min pappa åkte med bilen då... Aha! När brukar du gå till skolan? Tjugo minuter innan den börjar. Så jag ska gå om ca en kvart! Jag brukar också gå 20 min innan Jag brukar gå 10 minuter innan.. :3
20 jan, 2014 15:39 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Det blåser jättemkt ute så jag kunde inte cykla och min pappa åkte med bilen då... Aha! När brukar du gå till skolan? Tjugo minuter innan den börjar. Så jag ska gå om ca en kvart! Jag brukar också gå 20 min innan Jag brukar gå 10 minuter innan.. :3 Jag kunde gå fem minuter innan började till min förra skola, men vi gick alltid typ minst en halvtimma innan i alla fall.
20 jan, 2014 15:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PPP: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Safir: Skrivet av Borttagen: Står och väntar på bussen utan vantar... Brr... Jag börjar undra varför jag skriver här? Värm händerna mot halsen, halsen är nästan alltid varm! ♥ Tack, jag ska komma ihåg det vad har hänt? Har läst ut den nu!! Första delen alltså Några shipps än? 20 jan, 2014 15:53 |
|
Kim Potter
Elev |
20 jan, 2014 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen