Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Mycket bättre." mumlar han mellan kyssarna.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 22 jul, 2013 22:37 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra ler och drar handen genom hans ännu rufsiga hår, "Stilig som satan." flinade hon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jul, 2013 23:08 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan skrattar till. "Med mitt rufsiga hår? så snällt av dig."
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 22 jul, 2013 23:15 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du är stiligare med rufsigt hår." skrattade hon roat och kramar om honom hårt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jul, 2013 23:22 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Ah , hurru!" säger han och skrattar till lite.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 22 jul, 2013 23:25 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vad?" skrattar hon roat, och hennes leende var mer genuint som hon mådde bättre nu.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jul, 2013 23:28 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Tycker du verkligen om mitt hår så mycket?" frågar han och skrattar lite.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 22 jul, 2013 23:29 |
|
Vildvittra
Elev |
"Ja, jag älskar det." flinar hon och ruffsar till det än mer bara för att hon kunde och ville.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jul, 2013 23:46 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Ah, gör inte så." mumlar han och kramar henne.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 22 jul, 2013 23:49 |
|
Vildvittra
Elev |
"Varför? Du är sötare så." skrattar hon, som om hon var på lekhumör.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 23 jul, 2013 00:04 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen