Arvtagaren privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Arvtagaren privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
1 sep, 2013 19:11 |
|
Queen Boo
Elev |
''Sayn, dyk'' mumlar jag och han lyder
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 19:12 |
|
ginny 23
Elev |
1 sep, 2013 19:12 |
|
Queen Boo
Elev |
''Ner under vattnet''
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 19:13 |
|
ginny 23
Elev |
1 sep, 2013 19:14 |
|
Queen Boo
Elev |
Sayn dyker upp ur vattnet. På min befallning flyger han upp i jämnhöjd med den andra draken.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 19:15 |
|
ginny 23
Elev |
1 sep, 2013 19:17 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag höjer svärdet, och Sayn flyger blixtsnabbt mot draken.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 19:18 |
|
ginny 23
Elev |
1 sep, 2013 19:18 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hugger honom och han släpper. Sayn svävar uppåt så at han är högre än den andra draken, och jag tar min kastkniv och siktar på den ena ryttaren. Vem av dom det är bryr jag mig inte om.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 19:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen