Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Te. Kaffe tycker jag har en för bitter smak.
12 okt, 2012 15:29 |
|
Borttagen
|
Te, för att det är jättegott! ♥
Och kaffe är äckligt... (enligt mig) 12 okt, 2012 15:32 |
|
Borttagen
|
Te är godare! Och jag mår dåligt av kaffe så jag undviker det helst.
12 okt, 2012 18:19 |
|
APELSiiN
Elev |
12 okt, 2012 18:23 |
|
LittleButterfly
Elev |
12 okt, 2012 18:31 |
|
Conflate
Elev |
12 okt, 2012 19:04 |
|
tyri
Elev |
12 okt, 2012 19:35 |
|
Ginny00
Elev |
Men gud o.O Jag gissade på att det skulle vara den frågan idag?? Är jag knäpp??
Te. 12 okt, 2012 19:59 |
|
Borttagen
|
Te. Tycker att jag är för ung för kaffe, haha!
12 okt, 2012 20:54 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag är inget jättefan av varken te eller kaffe, men te kan iaf vara rätt gott när man är förkyld eller frusen (och det är stämningsfullt att dricka te till scones). Och kaffe tycker jag inte om över huvud taget och är inte intresserad av att lära mig dricka heller ... Så te är ändå det självklara valet för mig.
Föga förvånande vann te över kaffe i gårdagens fråga, med 23-5 till te! OBS! Ny fråga i första inlägget ... 13 okt, 2012 14:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen