Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hp Luna
Elev |
11 aug, 2012 20:07 |
|
Allizonzki
Elev |
11 aug, 2012 20:09 |
|
Hp Luna
Elev |
11 aug, 2012 20:09 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Ida S: Skrivet av Majis: Ida S, Naww!!! Jag blev glad över att du ville ge mig en kramis, för efter du inte hade svarat på ugglorna osv (vi hade ju lång diskussion om shippa osv men förstår om du inte hann svara) så trodde jag att jag hade typ babblat för mycket eller så xD Haha Men KRAM PÅ DIG MED!!!! Har jag inte svarat på dina meddelande I'm a terrible person sigh DU ÄR FÖR SNÄLL ;_; ♥ Haha, det gör inget, förstod nog det MEN TACK!!! DU ÄR OCKSÅ SUPERSNÄLL!!!! (Usch! Kan inte fixa nån sån där rörlig krambild xD Du får nöja dig med den klassiska orörliga Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 11 aug, 2012 20:10 |
|
Allizonzki
Elev |
11 aug, 2012 20:10 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Allizonzki: HAHAHA, OKEJ. Men du äger lite mer. Nepp! TIE! ♥ Min tumblr
11 aug, 2012 20:11 |
|
Allizonzki
Elev |
Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Allizonzki: HAHAHA, OKEJ. Men du äger lite mer. Nepp! TIE! ♥ ♥
11 aug, 2012 20:11 |
|
AlexZz
Elev |
11 aug, 2012 20:12 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: En kram till Tuggrus som kommer få en mycket större kram när jag träffar henne i skolan! Woop woop, min mamma vet inte att du ska börja där haha XD MUMS! 11 aug, 2012 20:13 |
|
Hp Luna
Elev |
11 aug, 2012 20:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen