@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Första tentan av de tre sista nu
2 jun, 2014 08:47 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Eller hur! Vi kan bilda trolldomsministeriet! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Haha ja xD Och sirapstårta, har alltid velat smaka det! Apropå utbildning känner jag nu att något inom Harry Potter vore rätt perfekt Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Jaaa! Jag kommer vara din stamgäst Skrivet av LauraTree: Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.! De sku vara så awesome Mrs Weasleys frukostpannkakor Hermiones svampstuvning Hogwarts sirapstårta... Ingår tandläkarförsäkring om man beställer nån av Hagrids Rätter XD Äh en sväng med trollstaven fixar nog det Ja, jag vill också smaka på det. Precis kan det inte finnas såna utbildningar? 2 jun, 2014 09:08 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Baah! Stör mig på att jag har minnen av två barnprogram som jag inte alls minns vad de hette Och har frågat massor av folk men ingen kommer ihåg namnet på dom D: Blaah!! x) Så sjukt störande! Vilka? Jaa, jag har frågat efter en av dom tidigare nånstans men ja: 1. Otecknad, tror den är svensk. Handlar om en tjej som är lindansös vars familj jobbar på en cirkus. Och hon vill inte vara där men "måste" för att familjen äger ju cirkusen osv. Kommer också ihåg nån scen då hon tar av sig balettskorna och fötterna hennes är aldeles såriga och blodiga! 2. Minns ännu mindre från denna men det är nått med nån/några som går genom dörrar och kommer till andra världar, typ dåtiden osv! Och när de varit där ett tag och gjort något uppdrag eller nått sånt så måste de hitta dörren igen så de kan komma tillbaka till verkligheten! Minns bara dessa dörrar och att de fanns lite överallt osv, man fick inte ta fel dörr, eller vare va! Gash minns inte D: Såg nästan aldrig på otecknade barnprogram så känner inte igen den första... Men nummer två kan inte vara Mirror Mirror? Okeej! ;O Om du menade den där serien med spegeln så nej, det är inte den Men den är också otecknad, den jag tänker på alltså! Antar att den va svensk, eller så var den dubbad! D: haha, den känns lite som doctor who när jag försöker förklara xD haha! Då känner jag inte igen någon av dem Fast jag har också ett barnprogram som jag vet att jag sett men som ingen minns. Tecknat. Med en lila alien som bor på jorden och är vän med två barn, en pojke och en flicka. Var sjukt liten när jag såg det så det är typ allt jag minns av det >.< Jag tror att nummer två skulle kunna vara Världarnas Bok! Jag tycker att sin beskrivning stämmer åtminstone, du kan ju testa att söka på google och se om du känner igen något Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Baah! Stör mig på att jag har minnen av två barnprogram som jag inte alls minns vad de hette Och har frågat massor av folk men ingen kommer ihåg namnet på dom D: Blaah!! x) Så sjukt störande! Vilka? Jaa, jag har frågat efter en av dom tidigare nånstans men ja: 1. Otecknad, tror den är svensk. Handlar om en tjej som är lindansös vars familj jobbar på en cirkus. Och hon vill inte vara där men "måste" för att familjen äger ju cirkusen osv. Kommer också ihåg nån scen då hon tar av sig balettskorna och fötterna hennes är aldeles såriga och blodiga! 2. Minns ännu mindre från denna men det är nått med nån/några som går genom dörrar och kommer till andra världar, typ dåtiden osv! Och när de varit där ett tag och gjort något uppdrag eller nått sånt så måste de hitta dörren igen så de kan komma tillbaka till verkligheten! Minns bara dessa dörrar och att de fanns lite överallt osv, man fick inte ta fel dörr, eller vare va! Gash minns inte D: Såg nästan aldrig på otecknade barnprogram så känner inte igen den första... Men nummer två kan inte vara Mirror Mirror? Okeej! ;O Om du menade den där serien med spegeln så nej, det är inte den Men den är också otecknad, den jag tänker på alltså! Antar att den va svensk, eller så var den dubbad! D: haha, den känns lite som doctor who när jag försöker förklara xD haha! Då känner jag inte igen någon av dem Fast jag har också ett barnprogram som jag vet att jag sett men som ingen minns. Tecknat. Med en lila alien som bor på jorden och är vän med två barn, en pojke och en flicka. Var sjukt liten när jag såg det så det är typ allt jag minns av det >.< Jag tror att nummer två skulle kunna vara Världarnas Bok! Jag tycker att sin beskrivning stämmer åtminstone, du kan ju testa att söka på google och se om du känner igen något Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Baah! Stör mig på att jag har minnen av två barnprogram som jag inte alls minns vad de hette Och har frågat massor av folk men ingen kommer ihåg namnet på dom D: Blaah!! x) Så sjukt störande! Vilka? Jaa, jag har frågat efter en av dom tidigare nånstans men ja: 1. Otecknad, tror den är svensk. Handlar om en tjej som är lindansös vars familj jobbar på en cirkus. Och hon vill inte vara där men "måste" för att familjen äger ju cirkusen osv. Kommer också ihåg nån scen då hon tar av sig balettskorna och fötterna hennes är aldeles såriga och blodiga! 2. Minns ännu mindre från denna men det är nått med nån/några som går genom dörrar och kommer till andra världar, typ dåtiden osv! Och när de varit där ett tag och gjort något uppdrag eller nått sånt så måste de hitta dörren igen så de kan komma tillbaka till verkligheten! Minns bara dessa dörrar och att de fanns lite överallt osv, man fick inte ta fel dörr, eller vare va! Gash minns inte D: Såg nästan aldrig på otecknade barnprogram så känner inte igen den första... Men nummer två kan inte vara Mirror Mirror? Okeej! ;O Om du menade den där serien med spegeln så nej, det är inte den Men den är också otecknad, den jag tänker på alltså! Antar att den va svensk, eller så var den dubbad! D: haha, den känns lite som doctor who när jag försöker förklara xD haha! Då känner jag inte igen någon av dem Fast jag har också ett barnprogram som jag vet att jag sett men som ingen minns. Tecknat. Med en lila alien som bor på jorden och är vän med två barn, en pojke och en flicka. Var sjukt liten när jag såg det så det är typ allt jag minns av det >.< Jag tror att nummer två skulle kunna vara Världarnas Bok! Jag tycker att sin beskrivning stämmer åtminstone, du kan ju testa att söka på google och se om du känner igen något Alltså det lät ju jättebra och verkade verkligen stämma men nä, jag tror inte det är den tyvärr Baah, blir galen xD Önskar jag kunde komma på det.... 2 jun, 2014 09:41 |
|
Fellrendión
Elev |
2 jun, 2014 09:50 |
|
Borttagen
|
Jag har skrivit en jättefin och humoristisk kärlekssång i bästa Björn Gustavsson-anda men det räcker att man fattar några enstaka referenser för att det ska bli pinsamt uppenbart vem jag har skrivit om (en känd person), vilket såklart var med flit för annars hade det inte ens blivit någon sång. Jag skrev den ju bara för mitt eget höga nöjes skull, jag trodde inte jag skulle bli så nöjd med den att jag VILL visa den. Men jag kan inte, då kommer jag dö pinsamhetsdöden och alla kommer tro jag är sjukligt besatt av den personen (jag har överdrivit i texten för komisk och känslomässig effekt) och tänk om den personen själv skulle råka hitta den? D:
2 jun, 2014 11:01 |
|
Vildvittra
Elev |
Frivolt
Minns den med baletten, men kommer inte ihåg namnet. Den andra, kan det vara "Vilse i tiden" eller "Paralax" vet att Vilse i tiden är en bok, men minns inte vad filmatiseringen av denna hette. Minns du en annan där de var typ på en äng och sedan när de snurrade såg de ett slott. De var tvungen att markera ut vägen dit med pinnar för att slottet syntes inte då de inte var i det. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 11:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har skrivit en jättefin och humoristisk kärlekssång i bästa Björn Gustavsson-anda men det räcker att man fattar några enstaka referenser för att det ska bli pinsamt uppenbart vem jag har skrivit om (en känd person), vilket såklart var med flit för annars hade det inte ens blivit någon sång. Jag skrev den ju bara för mitt eget höga nöjes skull, jag trodde inte jag skulle bli så nöjd med den att jag VILL visa den. Men jag kan inte, då kommer jag dö pinsamhetsdöden och alla kommer tro jag är sjukligt besatt av den personen (jag har överdrivit i texten för komisk och känslomässig effekt) och tänk om den personen själv skulle råka hitta den? D: Nu blev ju jag jättenyfiken bara för det! (Och av någon skum anledning kan jag alla Rosenströms låtar utantill. Grejen med hans låtar är att de sätter sig i huvudet så lätt.) 2 jun, 2014 11:26 |
|
Disenchanted
Elev |
2 jun, 2014 12:00 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Eller hur! Vi kan bilda trolldomsministeriet! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Haha ja xD Och sirapstårta, har alltid velat smaka det! Apropå utbildning känner jag nu att något inom Harry Potter vore rätt perfekt Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Jaaa! Jag kommer vara din stamgäst Skrivet av LauraTree: Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.! De sku vara så awesome Mrs Weasleys frukostpannkakor Hermiones svampstuvning Hogwarts sirapstårta... Ingår tandläkarförsäkring om man beställer nån av Hagrids Rätter XD Äh en sväng med trollstaven fixar nog det Ja, jag vill också smaka på det. Precis kan det inte finnas såna utbildningar? JAA 2 jun, 2014 12:37 |
|
Solkatten
Elev |
Skumt. Var något 09 nummer som ringde och det var någon monologröst som svarade och som pratade på engelska.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2014 13:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen