Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16798 16799 16800 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Första tentan av de tre sista nu

2 jun, 2014 08:47

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.!

De sku vara så awesome
Mrs Weasleys frukostpannkakor
Hermiones svampstuvning
Hogwarts sirapstårta...
Jaaa! Jag kommer vara din stamgäst Glöm inte Krakes och Hagrids rätter också


Ingår tandläkarförsäkring om man beställer nån av Hagrids Rätter XD

Äh en sväng med trollstaven fixar nog det

Haha ja xD Och sirapstårta, har alltid velat smaka det! Apropå utbildning känner jag nu att något inom Harry Potter vore rätt perfekt

Ja, jag vill också smaka på det. Precis kan det inte finnas såna utbildningar?
Eller hur! Vi kan bilda trolldomsministeriet!

2 jun, 2014 09:08

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Baah! Stör mig på att jag har minnen av två barnprogram som jag inte alls minns vad de hette
Och har frågat massor av folk men ingen kommer ihåg namnet på dom D:

Blaah!! x) Så sjukt störande!


Vilka?



Jaa, jag har frågat efter en av dom tidigare nånstans men ja:

1. Otecknad, tror den är svensk. Handlar om en tjej som är lindansös vars familj jobbar på en cirkus. Och hon vill inte vara där men "måste" för att familjen äger ju cirkusen osv.
Kommer också ihåg nån scen då hon tar av sig balettskorna och fötterna hennes är aldeles såriga och blodiga!

2. Minns ännu mindre från denna men det är nått med nån/några som går genom dörrar och kommer till andra världar, typ dåtiden osv! Och när de varit där ett tag och gjort något uppdrag eller nått sånt så måste de hitta dörren igen så de kan komma tillbaka till verkligheten!
Minns bara dessa dörrar och att de fanns lite överallt osv, man fick inte ta fel dörr, eller vare va!

Gash minns inte D:


Såg nästan aldrig på otecknade barnprogram så känner inte igen den första... Men nummer två kan inte vara Mirror Mirror?


Okeej! ;O

Om du menade den där serien med spegeln så nej, det är inte den

Men den är också otecknad, den jag tänker på alltså!
Antar att den va svensk, eller så var den dubbad! D:

haha, den känns lite som doctor who när jag försöker förklara xD haha!


Då känner jag inte igen någon av dem

Fast jag har också ett barnprogram som jag vet att jag sett men som ingen minns.

Tecknat. Med en lila alien som bor på jorden och är vän med två barn, en pojke och en flicka. Var sjukt liten när jag såg det så det är typ allt jag minns av det >.<

Jag tror att nummer två skulle kunna vara Världarnas Bok! Jag tycker att sin beskrivning stämmer åtminstone, du kan ju testa att söka på google och se om du känner igen något
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Baah! Stör mig på att jag har minnen av två barnprogram som jag inte alls minns vad de hette
Och har frågat massor av folk men ingen kommer ihåg namnet på dom D:

Blaah!! x) Så sjukt störande!


Vilka?



Jaa, jag har frågat efter en av dom tidigare nånstans men ja:

1. Otecknad, tror den är svensk. Handlar om en tjej som är lindansös vars familj jobbar på en cirkus. Och hon vill inte vara där men "måste" för att familjen äger ju cirkusen osv.
Kommer också ihåg nån scen då hon tar av sig balettskorna och fötterna hennes är aldeles såriga och blodiga!

2. Minns ännu mindre från denna men det är nått med nån/några som går genom dörrar och kommer till andra världar, typ dåtiden osv! Och när de varit där ett tag och gjort något uppdrag eller nått sånt så måste de hitta dörren igen så de kan komma tillbaka till verkligheten!
Minns bara dessa dörrar och att de fanns lite överallt osv, man fick inte ta fel dörr, eller vare va!

Gash minns inte D:


Såg nästan aldrig på otecknade barnprogram så känner inte igen den första... Men nummer två kan inte vara Mirror Mirror?


Okeej! ;O

Om du menade den där serien med spegeln så nej, det är inte den

Men den är också otecknad, den jag tänker på alltså!
Antar att den va svensk, eller så var den dubbad! D:

haha, den känns lite som doctor who när jag försöker förklara xD haha!


Då känner jag inte igen någon av dem

Fast jag har också ett barnprogram som jag vet att jag sett men som ingen minns.

Tecknat. Med en lila alien som bor på jorden och är vän med två barn, en pojke och en flicka. Var sjukt liten när jag såg det så det är typ allt jag minns av det >.<

Jag tror att nummer två skulle kunna vara Världarnas Bok! Jag tycker att sin beskrivning stämmer åtminstone, du kan ju testa att söka på google och se om du känner igen något
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Baah! Stör mig på att jag har minnen av två barnprogram som jag inte alls minns vad de hette
Och har frågat massor av folk men ingen kommer ihåg namnet på dom D:

Blaah!! x) Så sjukt störande!


Vilka?



Jaa, jag har frågat efter en av dom tidigare nånstans men ja:

1. Otecknad, tror den är svensk. Handlar om en tjej som är lindansös vars familj jobbar på en cirkus. Och hon vill inte vara där men "måste" för att familjen äger ju cirkusen osv.
Kommer också ihåg nån scen då hon tar av sig balettskorna och fötterna hennes är aldeles såriga och blodiga!

2. Minns ännu mindre från denna men det är nått med nån/några som går genom dörrar och kommer till andra världar, typ dåtiden osv! Och när de varit där ett tag och gjort något uppdrag eller nått sånt så måste de hitta dörren igen så de kan komma tillbaka till verkligheten!
Minns bara dessa dörrar och att de fanns lite överallt osv, man fick inte ta fel dörr, eller vare va!

Gash minns inte D:


Såg nästan aldrig på otecknade barnprogram så känner inte igen den första... Men nummer två kan inte vara Mirror Mirror?


Okeej! ;O

Om du menade den där serien med spegeln så nej, det är inte den

Men den är också otecknad, den jag tänker på alltså!
Antar att den va svensk, eller så var den dubbad! D:

haha, den känns lite som doctor who när jag försöker förklara xD haha!


Då känner jag inte igen någon av dem

Fast jag har också ett barnprogram som jag vet att jag sett men som ingen minns.

Tecknat. Med en lila alien som bor på jorden och är vän med två barn, en pojke och en flicka. Var sjukt liten när jag såg det så det är typ allt jag minns av det >.<

Jag tror att nummer två skulle kunna vara Världarnas Bok! Jag tycker att sin beskrivning stämmer åtminstone, du kan ju testa att söka på google och se om du känner igen något



Alltså det lät ju jättebra och verkade verkligen stämma men nä, jag tror inte det är den tyvärr Den visades 2006 och det är för sent Så känner att det kan va svårt att tro att det är den D:

Baah, blir galen xD Önskar jag kunde komma på det....

2 jun, 2014 09:41

Fellrendión
Elev

Avatar


Inget slår The Simpsons Game när man är ensam hemma. ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

2 jun, 2014 09:50

Borttagen

Avatar


Jag har skrivit en jättefin och humoristisk kärlekssång i bästa Björn Gustavsson-anda men det räcker att man fattar några enstaka referenser för att det ska bli pinsamt uppenbart vem jag har skrivit om (en känd person), vilket såklart var med flit för annars hade det inte ens blivit någon sång. Jag skrev den ju bara för mitt eget höga nöjes skull, jag trodde inte jag skulle bli så nöjd med den att jag VILL visa den. Men jag kan inte, då kommer jag dö pinsamhetsdöden och alla kommer tro jag är sjukligt besatt av den personen (jag har överdrivit i texten för komisk och känslomässig effekt) och tänk om den personen själv skulle råka hitta den? D:

2 jun, 2014 11:01

Vildvittra
Elev

Avatar


Frivolt
Minns den med baletten, men kommer inte ihåg namnet.

Den andra, kan det vara "Vilse i tiden" eller "Paralax" vet att Vilse i tiden är en bok, men minns inte vad filmatiseringen av denna hette.

Minns du en annan där de var typ på en äng och sedan när de snurrade såg de ett slott. De var tvungen att markera ut vägen dit med pinnar för att slottet syntes inte då de inte var i det.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

2 jun, 2014 11:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har skrivit en jättefin och humoristisk kärlekssång i bästa Björn Gustavsson-anda men det räcker att man fattar några enstaka referenser för att det ska bli pinsamt uppenbart vem jag har skrivit om (en känd person), vilket såklart var med flit för annars hade det inte ens blivit någon sång. Jag skrev den ju bara för mitt eget höga nöjes skull, jag trodde inte jag skulle bli så nöjd med den att jag VILL visa den. Men jag kan inte, då kommer jag dö pinsamhetsdöden och alla kommer tro jag är sjukligt besatt av den personen (jag har överdrivit i texten för komisk och känslomässig effekt) och tänk om den personen själv skulle råka hitta den? D:


Nu blev ju jag jättenyfiken bara för det! (Och av någon skum anledning kan jag alla Rosenströms låtar utantill. Grejen med hans låtar är att de sätter sig i huvudet så lätt.)

2 jun, 2014 11:26

Disenchanted
Elev

Avatar


JAG FLYTTAR TILL MIN EGNA LÄGENHET IDAG!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fe723b0a5ec22eba3f161aeea549aad95%2Ftumblr_ng45tdIWaZ1u56s6eo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F7824858a5e88e5bddbdfd177fc8b34a8%2Ftumblr_mnclrrQQZ31r0b9z9o3_500.gif

2 jun, 2014 12:00

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.!

De sku vara så awesome
Mrs Weasleys frukostpannkakor
Hermiones svampstuvning
Hogwarts sirapstårta...
Jaaa! Jag kommer vara din stamgäst Glöm inte Krakes och Hagrids rätter också


Ingår tandläkarförsäkring om man beställer nån av Hagrids Rätter XD

Äh en sväng med trollstaven fixar nog det

Haha ja xD Och sirapstårta, har alltid velat smaka det! Apropå utbildning känner jag nu att något inom Harry Potter vore rätt perfekt

Ja, jag vill också smaka på det. Precis kan det inte finnas såna utbildningar?
Eller hur! Vi kan bilda trolldomsministeriet!

JAA

2 jun, 2014 12:37

Solkatten
Elev

Avatar


Skumt. Var något 09 nummer som ringde och det var någon monologröst som svarade och som pratade på engelska.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 jun, 2014 13:05

1 2 3 ... 16798 16799 16800 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.