Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16797 16798 16799 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Baah! Stör mig på att jag har minnen av två barnprogram som jag inte alls minns vad de hette
Och har frågat massor av folk men ingen kommer ihåg namnet på dom D:

Blaah!! x) Så sjukt störande!

1 jun, 2014 23:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Baah! Stör mig på att jag har minnen av två barnprogram som jag inte alls minns vad de hette
Och har frågat massor av folk men ingen kommer ihåg namnet på dom D:

Blaah!! x) Så sjukt störande!


Vilka?

1 jun, 2014 23:40

Borttagen

Avatar


Idag jobbade jag, eftersom jag inte kunde jobba på onsdag & torsdag som tänkt (har blivit kallad på intervju för en utbildning jag sökt då) så bokade jag pass idag istället för att kompensera lite. Såg det som ett nödvändigt ont att jobba på en söndag... men det var JÄTTESKÖNT Varför har jag inte gjort det förr? Det blir nog en vana!

1 jun, 2014 23:42

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Baah! Stör mig på att jag har minnen av två barnprogram som jag inte alls minns vad de hette
Och har frågat massor av folk men ingen kommer ihåg namnet på dom D:

Blaah!! x) Så sjukt störande!


Vilka?



Jaa, jag har frågat efter en av dom tidigare nånstans men ja:

1. Otecknad, tror den är svensk. Handlar om en tjej som är lindansös vars familj jobbar på en cirkus. Och hon vill inte vara där men "måste" för att familjen äger ju cirkusen osv.
Kommer också ihåg nån scen då hon tar av sig balettskorna och fötterna hennes är aldeles såriga och blodiga!

2. Minns ännu mindre från denna men det är nått med nån/några som går genom dörrar och kommer till andra världar, typ dåtiden osv! Och när de varit där ett tag och gjort något uppdrag eller nått sånt så måste de hitta dörren igen så de kan komma tillbaka till verkligheten!
Minns bara dessa dörrar och att de fanns lite överallt osv, man fick inte ta fel dörr, eller vare va!

Gash minns inte D:

1 jun, 2014 23:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Baah! Stör mig på att jag har minnen av två barnprogram som jag inte alls minns vad de hette
Och har frågat massor av folk men ingen kommer ihåg namnet på dom D:

Blaah!! x) Så sjukt störande!


Vilka?



Jaa, jag har frågat efter en av dom tidigare nånstans men ja:

1. Otecknad, tror den är svensk. Handlar om en tjej som är lindansös vars familj jobbar på en cirkus. Och hon vill inte vara där men "måste" för att familjen äger ju cirkusen osv.
Kommer också ihåg nån scen då hon tar av sig balettskorna och fötterna hennes är aldeles såriga och blodiga!

2. Minns ännu mindre från denna men det är nått med nån/några som går genom dörrar och kommer till andra världar, typ dåtiden osv! Och när de varit där ett tag och gjort något uppdrag eller nått sånt så måste de hitta dörren igen så de kan komma tillbaka till verkligheten!
Minns bara dessa dörrar och att de fanns lite överallt osv, man fick inte ta fel dörr, eller vare va!

Gash minns inte D:


Såg nästan aldrig på otecknade barnprogram så känner inte igen den första... Men nummer två kan inte vara Mirror Mirror?

1 jun, 2014 23:54

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Baah! Stör mig på att jag har minnen av två barnprogram som jag inte alls minns vad de hette
Och har frågat massor av folk men ingen kommer ihåg namnet på dom D:

Blaah!! x) Så sjukt störande!


Vilka?



Jaa, jag har frågat efter en av dom tidigare nånstans men ja:

1. Otecknad, tror den är svensk. Handlar om en tjej som är lindansös vars familj jobbar på en cirkus. Och hon vill inte vara där men "måste" för att familjen äger ju cirkusen osv.
Kommer också ihåg nån scen då hon tar av sig balettskorna och fötterna hennes är aldeles såriga och blodiga!

2. Minns ännu mindre från denna men det är nått med nån/några som går genom dörrar och kommer till andra världar, typ dåtiden osv! Och när de varit där ett tag och gjort något uppdrag eller nått sånt så måste de hitta dörren igen så de kan komma tillbaka till verkligheten!
Minns bara dessa dörrar och att de fanns lite överallt osv, man fick inte ta fel dörr, eller vare va!

Gash minns inte D:


Såg nästan aldrig på otecknade barnprogram så känner inte igen den första... Men nummer två kan inte vara Mirror Mirror?


Okeej! ;O

Om du menade den där serien med spegeln så nej, det är inte den

Men den är också otecknad, den jag tänker på alltså!
Antar att den va svensk, eller så var den dubbad! D:

haha, den känns lite som doctor who när jag försöker förklara xD haha!

1 jun, 2014 23:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Baah! Stör mig på att jag har minnen av två barnprogram som jag inte alls minns vad de hette
Och har frågat massor av folk men ingen kommer ihåg namnet på dom D:

Blaah!! x) Så sjukt störande!


Vilka?



Jaa, jag har frågat efter en av dom tidigare nånstans men ja:

1. Otecknad, tror den är svensk. Handlar om en tjej som är lindansös vars familj jobbar på en cirkus. Och hon vill inte vara där men "måste" för att familjen äger ju cirkusen osv.
Kommer också ihåg nån scen då hon tar av sig balettskorna och fötterna hennes är aldeles såriga och blodiga!

2. Minns ännu mindre från denna men det är nått med nån/några som går genom dörrar och kommer till andra världar, typ dåtiden osv! Och när de varit där ett tag och gjort något uppdrag eller nått sånt så måste de hitta dörren igen så de kan komma tillbaka till verkligheten!
Minns bara dessa dörrar och att de fanns lite överallt osv, man fick inte ta fel dörr, eller vare va!

Gash minns inte D:


Såg nästan aldrig på otecknade barnprogram så känner inte igen den första... Men nummer två kan inte vara Mirror Mirror?


Okeej! ;O

Om du menade den där serien med spegeln så nej, det är inte den

Men den är också otecknad, den jag tänker på alltså!
Antar att den va svensk, eller så var den dubbad! D:

haha, den känns lite som doctor who när jag försöker förklara xD haha!


Då känner jag inte igen någon av dem

Fast jag har också ett barnprogram som jag vet att jag sett men som ingen minns.

Tecknat. Med en lila alien som bor på jorden och är vän med två barn, en pojke och en flicka. Var sjukt liten när jag såg det så det är typ allt jag minns av det >.<

1 jun, 2014 23:59

Obliviate_
Elev

Avatar


kikat vampire academy. bättre än jag trodde :3

2 jun, 2014 00:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Baah! Stör mig på att jag har minnen av två barnprogram som jag inte alls minns vad de hette
Och har frågat massor av folk men ingen kommer ihåg namnet på dom D:

Blaah!! x) Så sjukt störande!


Vilka?



Jaa, jag har frågat efter en av dom tidigare nånstans men ja:

1. Otecknad, tror den är svensk. Handlar om en tjej som är lindansös vars familj jobbar på en cirkus. Och hon vill inte vara där men "måste" för att familjen äger ju cirkusen osv.
Kommer också ihåg nån scen då hon tar av sig balettskorna och fötterna hennes är aldeles såriga och blodiga!

2. Minns ännu mindre från denna men det är nått med nån/några som går genom dörrar och kommer till andra världar, typ dåtiden osv! Och när de varit där ett tag och gjort något uppdrag eller nått sånt så måste de hitta dörren igen så de kan komma tillbaka till verkligheten!
Minns bara dessa dörrar och att de fanns lite överallt osv, man fick inte ta fel dörr, eller vare va!

Gash minns inte D:


Såg nästan aldrig på otecknade barnprogram så känner inte igen den första... Men nummer två kan inte vara Mirror Mirror?


Okeej! ;O

Om du menade den där serien med spegeln så nej, det är inte den

Men den är också otecknad, den jag tänker på alltså!
Antar att den va svensk, eller så var den dubbad! D:

haha, den känns lite som doctor who när jag försöker förklara xD haha!


Då känner jag inte igen någon av dem

Fast jag har också ett barnprogram som jag vet att jag sett men som ingen minns.

Tecknat. Med en lila alien som bor på jorden och är vän med två barn, en pojke och en flicka. Var sjukt liten när jag såg det så det är typ allt jag minns av det >.<

Jag tror att nummer två skulle kunna vara Världarnas Bok! Jag tycker att sin beskrivning stämmer åtminstone, du kan ju testa att söka på google och se om du känner igen något

2 jun, 2014 06:40

LIA15
Elev

Avatar


Nu ska vi alla gratulera fantastiska struts.2 på hennes födelsedag!

Jag hoppas att du får en underbar dag med massa tårtor och presenter!

Javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva uti hundrade ååååår


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn2.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTVTo53-b8IpkYERCLElsRAeM_l2zFJYzhrgpnR47FMWOPkwlRSiMf2x0so

2 jun, 2014 07:28

1 2 3 ... 16797 16798 16799 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.