@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Någon som har lust att köpa en Cody Simpson biljett av mig som är till hans konsert i Sverige? ^^
Jag köpte en vanlig ståplats-biljett, men såg sedan att de hade släppt VIP-biljetter så jag köpte en sådan också. Jag har alltså två biljetter och behöver inte den ena (vanlig ståplats). Tycker att det skulle vara slöseri, särskilt med tanke på att det är slutsålt nu och när det förmodligen finns någon som inte fick någon biljett.. Någon som är intresserad? Skicka gärna en uggla isåfall så kan vi diskutera hur vi gör 1 jun, 2014 22:09 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Haha ja xD Och sirapstårta, har alltid velat smaka det! Apropå utbildning känner jag nu att något inom Harry Potter vore rätt perfekt Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Jaaa! Jag kommer vara din stamgäst Skrivet av LauraTree: Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.! De sku vara så awesome Mrs Weasleys frukostpannkakor Hermiones svampstuvning Hogwarts sirapstårta... Ingår tandläkarförsäkring om man beställer nån av Hagrids Rätter XD Äh en sväng med trollstaven fixar nog det Ja, jag vill också smaka på det. Precis kan det inte finnas såna utbildningar? 1 jun, 2014 22:09 |
|
Borttagen
|
1 jun, 2014 22:22 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av EmahS: Jag ska få mat av min host mom på helgerna. Klockan är snart halv nio, hon är fortfarande på sitt rum med sin pojkvän och jag har inte fått mat... 1 timme senare.... Fortfarande ashungrig, så nu äter jag lite kakor och går och lägger mig. Har ingen egen mat hemma eftersom jag inte varit hemma på typ en vecka, och inte köpte hem något eftersom jag ska få mat på kvällen på helgerna
1 jun, 2014 22:26 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Trött på livet och allt och alla. :c Då är vi två om den saken There, there, det blir bättre ska ni se! Jag kan gärna gå med i denna klubb jag med ^^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 jun, 2014 22:32 |
|
Nordanhym
Elev |
1 jun, 2014 22:47 |
|
Borttagen
|
Skuba duba dubda dididay
Skuba duba dubda dididay, I love you Another cliché baby You gotta love this song 1 jun, 2014 22:52 |
|
Klaestron
Elev |
1 jun, 2014 23:11 |
|
Borttagen
|
Det här är min och mina vänners theme song:
"Lite annorlunda är inget fel att va. Om man e av en annan sort, varför ska man kastas bort? Lite trasiga och knasiga, i vårt trasdocksgäng." 1 jun, 2014 23:19 |
|
Seamuss
Elev |
Okje, nu ska jag nog gå och lägga mig, ses
En text du nyss läst 1 jun, 2014 23:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen