@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Jaaa! Jag kommer vara din stamgäst Skrivet av LauraTree: Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.! De sku vara så awesome Mrs Weasleys frukostpannkakor Hermiones svampstuvning Hogwarts sirapstårta... Ingår tandläkarförsäkring om man beställer nån av Hagrids Rätter XD Äh en sväng med trollstaven fixar nog det _____________________________________ Luna Chang ja, säkert. Synd, undrar vem det var i så fall.. Och jag som just kommit upp till 500 1 jun, 2014 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Jag har hittat kattuggla på FB eller snarare hennes söta dotter som kom in i mitt FB flöde. Så söt bild då hon var på Pride Festivalen :3 Oh really? Small world! (Have a gay day!) Tack förresten! Jepp, den sidan var det ^^ Kände att jag hade sett bilden förr och det var här på Mugglis Nu blev jag lite nyfiken på vem du är på fb, bara för det. ^^ 1 jun, 2014 21:58 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Trött på livet och allt och alla. :c Då är vi två om den saken Lite trött på mina läkare... ska träffa min psykiatriker om en vecka men då kommer jag säkert må bra och glömma allt det dåliga jag borde berätta om. Hur har det gått för dig förresten? Åh jaa, jag förstår Åh men hoppas att den nya psykiatrikern är bättre Äsh, det gör du nog inte : ) Kanske att du kan skriva ner dina känslor när de är som värst och sen läsa upp dem för personen? : ) Eller nått!! Mjaa, står still hittills! Tror de ska ringa nån gång denna månad som det lät, men får väl se! -.- Jag har redan träffat honom en gång och han är riktigt bra. Fick antipsykotiskt då men det känns som att det bara blir sämre och sämre... faktiskt. Ska nog skriva ner som du säger! Har i alla fall kontakt med hans sekreterare varje vecka och då berättar jag hur jag mår. Men äckelmänniskor! Skulle de inte höra av sig tidigare? :s Aah! Åh, vad skönt Jaa, då är vi två. Allt blir typ bara sämre o sämre Ö( Men gör det Åh vad skönt Jaa D: Nä, inte vad de sa iaf. Men börjar bli så less på att vänta...Allt blir ju bara sämre lixom! Hatar denna jävla väntan...Ibland önskar man nästan att man vore riktigt psykiskt sjuk så man va tvungen att bli inlagd NU, får då skulle man iaf få hjälp snabbare..... 1 jun, 2014 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Jag har hittat kattuggla på FB eller snarare hennes söta dotter som kom in i mitt FB flöde. Så söt bild då hon var på Pride Festivalen :3 Oh really? Small world! (Have a gay day!) Tack förresten! Jepp, den sidan var det ^^ Kände att jag hade sett bilden förr och det var här på Mugglis Nu blev jag lite nyfiken på vem du är på fb, bara för det. ^^ Men åh! Var det din dotter? Så otroligt söt! 1 jun, 2014 22:01 |
|
Borttagen
|
Jag önskar att tangentbord hade ljuddämpare >.<
1 jun, 2014 22:01 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Haha ja xD Och sirapstårta, har alltid velat smaka det! Apropå utbildning känner jag nu att något inom Harry Potter vore rätt perfekt Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Jaaa! Jag kommer vara din stamgäst Skrivet av LauraTree: Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.! De sku vara så awesome Mrs Weasleys frukostpannkakor Hermiones svampstuvning Hogwarts sirapstårta... Ingår tandläkarförsäkring om man beställer nån av Hagrids Rätter XD [color=lime]Äh en sväng med trollstaven fixar nog det 1 jun, 2014 22:01 |
|
Borttagen
|
Frivolt
Exakt. Kan det inte vända och bli bättre istället...? Det där funkar nog inte alltid faktiskt. Min självmordsbenägne lillebror åkte in och BAD om att få bli inlagd. "Tyvärr, du behöver inte det." Kom igen, vården... är ni helt jävla dumma? (Ja, jag har fått oroa mig massor pga min lillebror så mitt mående kom alltid efter... and here I am) 1 jun, 2014 22:04 |
|
Borttagen
|
InspiredPsycho - yes, det är lilla döttra mi.. Tack! ^^
1 jun, 2014 22:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Jag har hittat kattuggla på FB eller snarare hennes söta dotter som kom in i mitt FB flöde. Så söt bild då hon var på Pride Festivalen :3 Oh really? Small world! (Have a gay day!) Tack förresten! Jepp, den sidan var det ^^ Kände att jag hade sett bilden förr och det var här på Mugglis Nu blev jag lite nyfiken på vem du är på fb, bara för det. ^^ Men åh! Var det din dotter? Så otroligt söt! Therese Lundgren ^-^ Vilket säger mycket xD Fast man kan nog söka på Dragon Fantasy med xD Kan skicka en vänförfrågan om du vill c: Jag gillade din bild xD Ja, Alice ^-^ visst var hon underbar "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 jun, 2014 22:04 |
|
Borttagen
|
Vildvittra - Mycket gärna!
1 jun, 2014 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen