Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16794 16795 16796 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Hur kunde detta hända, för några minuter sen hade jag 505 i forumsbetyg och nu när jag ser är det bara 491 hur kunde så många försvinna på en gång

Någon har tagit bort sin användare tror jag^^
Då brukar det bli så..

Hej

1 jun, 2014 21:22

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Trött på livet och allt och alla. :c


Då är vi två om den saken


Lite trött på mina läkare... ska träffa min psykiatriker om en vecka men då kommer jag säkert må bra och glömma allt det dåliga jag borde berätta om.

Hur har det gått för dig förresten?


Åh jaa, jag förstår inte lätt alls!
Åh men hoppas att den nya psykiatrikern är bättre Så du får må bra snart nån gång!!
Äsh, det gör du nog inte : ) Kanske att du kan skriva ner dina känslor när de är som värst och sen läsa upp dem för personen? : ) Eller nått!!

Mjaa, står still hittills! Tror de ska ringa nån gång denna månad som det lät, men får väl se! -.-

1 jun, 2014 21:25

trolltand
Elev

Avatar


Har ont i knäna efter att ha cyklat två mil idag. Motvind hela vägen hem. :\

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FDIPSSOn.gif It's gonna be fun on a bun - in space!

1 jun, 2014 21:27

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.!

De sku vara så awesome
Mrs Weasleys frukostpannkakor
Hermiones svampstuvning
Hogwarts sirapstårta...
Jaaa! Jag kommer vara din stamgäst Glöm inte Krakes och Hagrids rätter också

Alltså nu skulle man ju påriktigt ilja öppna ett sånt ställe...
nejdå, det var bara några exempel, såklart ska Hagrids stenkakor finnas med också

1 jun, 2014 21:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Trött på livet och allt och alla. :c


Då är vi två om den saken


Lite trött på mina läkare... ska träffa min psykiatriker om en vecka men då kommer jag säkert må bra och glömma allt det dåliga jag borde berätta om.

Hur har det gått för dig förresten?


Åh jaa, jag förstår inte lätt alls!
Åh men hoppas att den nya psykiatrikern är bättre Så du får må bra snart nån gång!!
Äsh, det gör du nog inte : ) Kanske att du kan skriva ner dina känslor när de är som värst och sen läsa upp dem för personen? : ) Eller nått!!

Mjaa, står still hittills! Tror de ska ringa nån gång denna månad som det lät, men får väl se! -.-


Jag har redan träffat honom en gång och han är riktigt bra. Fick antipsykotiskt då men det känns som att det bara blir sämre och sämre... faktiskt.
Ska nog skriva ner som du säger!
Har i alla fall kontakt med hans sekreterare varje vecka och då berättar jag hur jag mår.

Men äckelmänniskor! Skulle de inte höra av sig tidigare? :s

1 jun, 2014 21:43

Vildvittra
Elev

Avatar


Jag har hittat kattuggla på FB eller snarare hennes söta dotter som kom in i mitt FB flöde.
Så söt bild då hon var på Pride Festivalen :3

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

1 jun, 2014 21:43

Obliviate_
Elev

Avatar


nån som vill uggla? är social och uttråkad . . . :>

1 jun, 2014 21:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.!

De sku vara så awesome
Mrs Weasleys frukostpannkakor
Hermiones svampstuvning
Hogwarts sirapstårta...
Jaaa! Jag kommer vara din stamgäst Glöm inte Krakes och Hagrids rätter också


Ingår tandläkarförsäkring om man beställer nån av Hagrids Rätter XD

1 jun, 2014 21:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Jag har hittat kattuggla på FB eller snarare hennes söta dotter som kom in i mitt FB flöde.
Så söt bild då hon var på Pride Festivalen :3


Oh really? Small world!
(Have a gay day!)

Tack förresten!

1 jun, 2014 21:50

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Jag har hittat kattuggla på FB eller snarare hennes söta dotter som kom in i mitt FB flöde.
Så söt bild då hon var på Pride Festivalen :3


Oh really? Small world!
(Have a gay day!)

Tack förresten!


Jepp, den sidan var det ^^
Kände att jag hade sett bilden förr och det var här på Mugglis

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

1 jun, 2014 21:52

1 2 3 ... 16794 16795 16796 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.