Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16793 16794 16795 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Imoron börjar jag sommarjobba!

1 jun, 2014 20:58

Borttagen

Avatar


Trött på livet och allt och alla. :c

1 jun, 2014 21:03

Ginny00
Elev

Avatar


Hemma från Stockholm nu. Är så himla trött, hahaa ;_____;

1 jun, 2014 21:07

Siriusis
Elev

Avatar


" what i mean when i call a character perfect is “wow look at how flawed you are, how broken and three dimensional and well written. look how much of a disaster you are and how you are constantly torn between right and wrong and you make so many mistakes along the way wow look how human you are”

so basically when i say they are perfect what i mean is thank god they aren’t "

Hai

1 jun, 2014 21:11

Hedwig96
Elev

Avatar


Hur kunde detta hända, för några minuter sen hade jag 505 i forumsbetyg och nu när jag ser är det bara 491 hur kunde så många försvinna på en gång

1 jun, 2014 21:13

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.!

De sku vara så awesome
Mrs Weasleys frukostpannkakor
Hermiones svampstuvning
Hogwarts sirapstårta...
Jaaa! Jag kommer vara din stamgäst Glöm inte Krakes och Hagrids rätter också

1 jun, 2014 21:13

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Trött på livet och allt och alla. :c


Då är vi två om den saken

1 jun, 2014 21:15

Klaestron
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Trött på livet och allt och alla. :c


Då är vi två om den saken


There, there, det blir bättre ska ni se!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

1 jun, 2014 21:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Trött på livet och allt och alla. :c


Då är vi två om den saken


Lite trött på mina läkare... ska träffa min psykiatriker om en vecka men då kommer jag säkert må bra och glömma allt det dåliga jag borde berätta om.

Hur har det gått för dig förresten?

1 jun, 2014 21:19

EmahS
Elev

Avatar


Jag ska få mat av min host mom på helgerna.
Klockan är snart halv nio, hon är fortfarande på sitt rum med sin pojkvän och jag har inte fått mat...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

1 jun, 2014 21:19

1 2 3 ... 16793 16794 16795 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.