@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kola
Elev |
Idag åt min hundvalp Wilmer först ett gammalt tuggummi, sedan en tygbit och sen en fimp. Fast jag lyckades dock få ut allt ur hans mun, men ändå...
that's all I got to say 1 jun, 2014 20:22 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Jupp en treårig utbildning Skrivet av LauraTree: alla åren går så himla fort. Och nu när min bror gick ut kunde jag bara tänka att nästa år står jag där..Skrivet av Hedwig96: Ja, jag tycker första året känns som tre-fyra månader Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Juste, du går någon mat-utbildning! Det låter ju jättekul, förstår att du kommer sakna då. Ja, för mig är det två år kvar, NJUT sista tiden nu! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Du måste gå i en riktigt bra skola i så fall! Fast kommer nog också sakna skolan lite, men det är väl skönt med inga läxor, prov och inlämningar? Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Wow, så du har sommarlov nu? Skööönt Det är helgdag idag, alla butikerna är stängda och ingen har skoldag. Annars skulle vi nog ha haft avslutning idag istället för i går. Förra året hade vi också sista torsdagen i Maj ja, fast jag börjar nästan redan längta tillbaks till skolan. hehe JA, jag tycker om skolan just när det är så mycket praktiskt. Vi sitter ju högst i ett klassrum en tredjedel av året om ens det. Ja de är nog skönt inte för att vi har haft så mycket sånt, tror jag har haft 4 prov det här året och några läxor eller hemuppgifter om vi fått ledigt från nån lektion. Men sen har jag så bra klass, så de är nog dem jag kommer sakna mest att träffa varje dag, men jo..och bara 1 år kvar ja, de ska jag Vad var det du studerade till? eller vad men ska säga, du kanske har sagt det nån gång men jag har så kort minne ibland Det låter ju kul Och jo. Visst är det svårt att välja jag har ingen aning om va ja ska gö nästa år efter skolan... Okej, så är min med 1 jun, 2014 20:25 |
|
luckyBella
Elev |
Jag behöver hjälp. Ska jag spendera kvällen genom att leka gud på Sims 3 eller se de två sista avsnitten av Once Upon A Time????idk man någon snälla bestäm åt mig?
1 jun, 2014 20:28 |
|
Borttagen
|
det känns som om jag ska till skolan imorgon men det ska jag inte för jag har fuckin sommarlov hahah det känns konstig.
1 jun, 2014 20:33 |
|
Qlql
Elev |
1 jun, 2014 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kola: Idag åt min hundvalp Wilmer först ett gammalt tuggummi, sedan en tygbit och sen en fimp. Fast jag lyckades dock få ut allt ur hans mun, men ändå... Du har ingen bild på den? Skulle va kul att se 1 jun, 2014 20:34 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.! De sku vara så awesome Mrs Weasleys frukostpannkakor Hermiones svampstuvning Hogwarts sirapstårta... 1 jun, 2014 20:41 |
|
Boba
Elev |
Skrivet av Kola: Skrivet av Boba: Jag satt och tittade på gamla foton av släktingar. Kom i går på att jag kunde göra det, trots att jag har varit så historieintresserad i ett halvår... Hittade - hur som helst - några fina bilder från det tidiga 1900-talet, det vill säga ungefär 100 år gamla foton. Min mormors farmor, Viktoria, och farfar, Theodor Vilhelm: Mormors farmor Viktoria: ![]() Min morfars farmor, Elisabeta, och farfar, Josef: ![]() Känns på något vis så underligt att dessa människor är, har varit, en del av min familj - hundra år tillbaka i tiden... Theodor och Josef var väldigt lika! :o eller så är det kanske bara mustaschen som gör att det ser ut så... c: Haha, kanske det. Men det är förmodligen mustaschen, som hörde till mannens ideala utseende under den tidsepoken - de två männen är inte så lika vid ögonen (enligt mig) i fall man tittar närmare/jämför med andra fotografier av dem. ^^ 1 jun, 2014 20:49 |
|
Majen00
Elev |
1 jun, 2014 20:50 |
|
Obliviate_
Elev |
ᕕ( ᐛ )ᕗ
1 jun, 2014 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen