@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Träffade jättetrevliga svenska Nerdfighters igår. Vi hadde jättemysigt i rålambshovsparken i stockholm
1 jun, 2014 19:38 |
|
Borttagen
|
Mina föräldrar har fått för sig att jag använde datorn hela natten, fast jag bara hade på den till typ tolv??? Så nu måste jag lämna ner den åtta.
Oh well, det är ändå rätt okej. Jag läser Harry Potter och den Flammande Bägaren för första gången på evigheter. Jag minns första gången jag läste den, och satt och jublade för mig själv när Irland vann :3 1 jun, 2014 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Mina föräldrar har fått för sig att jag använde datorn hela natten, fast jag bara hade på den till typ tolv??? Så nu måste jag lämna ner den åtta. Oh well, det är ändå rätt okej. Jag läser Harry Potter och den Flammande Bägaren för första gången på evigheter. Jag minns första gången jag läste den, och satt och jublade för mig själv när Irland vann :3 Krum är en bra spelare. Irland har sju stycken GO IRLAND 1 jun, 2014 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Preciiis!Skrivet av Borttagen: Mina föräldrar har fått för sig att jag använde datorn hela natten, fast jag bara hade på den till typ tolv??? Så nu måste jag lämna ner den åtta. Oh well, det är ändå rätt okej. Jag läser Harry Potter och den Flammande Bägaren för första gången på evigheter. Jag minns första gången jag läste den, och satt och jublade för mig själv när Irland vann :3 Krum är en bra spelare. Irland har sju stycken GO IRLAND (fangirlar dock hemligt över Krum) 1 jun, 2014 19:42 |
|
Winny Geasley
Elev |
Capten Jack är awesome.
1 jun, 2014 19:44 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Boba: Jag satt och tittade på gamla foton av släktingar. Kom i går på att jag kunde göra det, trots att jag har varit så historieintresserad i ett halvår... Hittade - hur som helst - några fina bilder från det tidiga 1900-talet, det vill säga ungefär 100 år gamla foton. Min mormors farmor, Viktoria, och farfar, Theodor Vilhelm: Mormors farmor Viktoria: ![]() Min morfars farmor, Elisabeta, och farfar, Josef: ![]() Känns på något vis så underligt att dessa människor är, har varit, en del av min familj - hundra år tillbaka i tiden... Theodor och Josef var väldigt lika! :o eller så är det kanske bara mustaschen som gör att det ser ut så... c: that's all I got to say 1 jun, 2014 19:44 |
|
lumos1
Elev |
1 jun, 2014 20:11 |
|
Borttagen
|
Nästa rollspelare som ser detta, uggla mig om roll, för jag har hur trist som heeeelst xD
1 jun, 2014 20:13 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Jupp en treårig utbildning Skrivet av LauraTree: alla åren går så himla fort. Och nu när min bror gick ut kunde jag bara tänka att nästa år står jag där..Skrivet av Hedwig96: Ja, jag tycker första året känns som tre-fyra månader Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Juste, du går någon mat-utbildning! Det låter ju jättekul, förstår att du kommer sakna då. Ja, för mig är det två år kvar, NJUT sista tiden nu! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Du måste gå i en riktigt bra skola i så fall! Fast kommer nog också sakna skolan lite, men det är väl skönt med inga läxor, prov och inlämningar? Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Wow, så du har sommarlov nu? Skööönt Det är helgdag idag, alla butikerna är stängda och ingen har skoldag. Annars skulle vi nog ha haft avslutning idag istället för i går. Förra året hade vi också sista torsdagen i Maj ja, fast jag börjar nästan redan längta tillbaks till skolan. hehe JA, jag tycker om skolan just när det är så mycket praktiskt. Vi sitter ju högst i ett klassrum en tredjedel av året om ens det. Ja de är nog skönt inte för att vi har haft så mycket sånt, tror jag har haft 4 prov det här året och några läxor eller hemuppgifter om vi fått ledigt från nån lektion. Men sen har jag så bra klass, så de är nog dem jag kommer sakna mest att träffa varje dag, men jo..och bara 1 år kvar ja, de ska jag Vad var det du studerade till? eller vad men ska säga, du kanske har sagt det nån gång men jag har så kort minne ibland Det låter ju kul Och jo. Visst är det svårt att välja jag har ingen aning om va ja ska gö nästa år efter skolan... 1 jun, 2014 20:15 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Jupp en treårig utbildning Skrivet av LauraTree: alla åren går så himla fort. Och nu när min bror gick ut kunde jag bara tänka att nästa år står jag där..Skrivet av Hedwig96: Ja, jag tycker första året känns som tre-fyra månader Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Juste, du går någon mat-utbildning! Det låter ju jättekul, förstår att du kommer sakna då. Ja, för mig är det två år kvar, NJUT sista tiden nu! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Du måste gå i en riktigt bra skola i så fall! Fast kommer nog också sakna skolan lite, men det är väl skönt med inga läxor, prov och inlämningar? Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Wow, så du har sommarlov nu? Skööönt Det är helgdag idag, alla butikerna är stängda och ingen har skoldag. Annars skulle vi nog ha haft avslutning idag istället för i går. Förra året hade vi också sista torsdagen i Maj ja, fast jag börjar nästan redan längta tillbaks till skolan. hehe JA, jag tycker om skolan just när det är så mycket praktiskt. Vi sitter ju högst i ett klassrum en tredjedel av året om ens det. Ja de är nog skönt inte för att vi har haft så mycket sånt, tror jag har haft 4 prov det här året och några läxor eller hemuppgifter om vi fått ledigt från nån lektion. Men sen har jag så bra klass, så de är nog dem jag kommer sakna mest att träffa varje dag, men jo..och bara 1 år kvar ja, de ska jag Vad var det du studerade till? eller vad men ska säga, du kanske har sagt det nån gång men jag har så kort minne ibland Det låter ju kul Och jo. Visst är det svårt att välja jag har ingen aning om va ja ska gö nästa år efter skolan... Okej, så är min med 1 jun, 2014 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen