Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16791 16792 16793 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Träffade jättetrevliga svenska Nerdfighters igår. Vi hadde jättemysigt i rålambshovsparken i stockholm

1 jun, 2014 19:38

Borttagen

Avatar


Mina föräldrar har fått för sig att jag använde datorn hela natten, fast jag bara hade på den till typ tolv??? Så nu måste jag lämna ner den åtta.
Oh well, det är ändå rätt okej. Jag läser Harry Potter och den Flammande Bägaren för första gången på evigheter. Jag minns första gången jag läste den, och satt och jublade för mig själv när Irland vann :3

1 jun, 2014 19:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Mina föräldrar har fått för sig att jag använde datorn hela natten, fast jag bara hade på den till typ tolv??? Så nu måste jag lämna ner den åtta.
Oh well, det är ändå rätt okej. Jag läser Harry Potter och den Flammande Bägaren för första gången på evigheter. Jag minns första gången jag läste den, och satt och jublade för mig själv när Irland vann :3


Krum är en bra spelare. Irland har sju stycken

GO IRLAND

1 jun, 2014 19:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Mina föräldrar har fått för sig att jag använde datorn hela natten, fast jag bara hade på den till typ tolv??? Så nu måste jag lämna ner den åtta.
Oh well, det är ändå rätt okej. Jag läser Harry Potter och den Flammande Bägaren för första gången på evigheter. Jag minns första gången jag läste den, och satt och jublade för mig själv när Irland vann :3


Krum är en bra spelare. Irland har sju stycken

GO IRLAND
Preciiis!
(fangirlar dock hemligt över Krum)

1 jun, 2014 19:42

Winny Geasley
Elev

Avatar


Capten Jack är awesome.

1 jun, 2014 19:44

Kola
Elev

Avatar


Skrivet av Boba:
Jag satt och tittade på gamla foton av släktingar. Kom i går på att jag kunde göra det, trots att jag har varit så historieintresserad i ett halvår...

Hittade - hur som helst - några fina bilder från det tidiga 1900-talet, det vill säga ungefär 100 år gamla foton.

Min mormors farmor, Viktoria, och farfar, Theodor Vilhelm:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fthumbnail.myheritageimages.com%2F681%2F731%2F22681731%2F502%2F502221_316113778h2394116y1fb0_F_327x504.jpg

Mormors farmor Viktoria:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.myheritageimages.com%2FF%2Fstorage%2Fsite22681731%2Ffiles%2F50%2F22%2F01%2F502201_1092227470ybt825kxyf11.jpg

Min morfars farmor, Elisabeta, och farfar, Josef:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.myheritageimages.com%2FZ%2Fstorage%2Fsite22681731%2Ffiles%2F50%2F14%2F71%2F501471_767498157001f11264w02w.jpg

Känns på något vis så underligt att dessa människor är, har varit, en del av min familj - hundra år tillbaka i tiden...

Theodor och Josef var väldigt lika! :o eller så är det kanske bara mustaschen som gör att det ser ut så... c:

that's all I got to say

1 jun, 2014 19:44

lumos1
Elev

Avatar


Det är skola imorn oj nej hjälp.

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

1 jun, 2014 20:11

Borttagen

Avatar


Nästa rollspelare som ser detta, uggla mig om roll, för jag har hur trist som heeeelst xD

1 jun, 2014 20:13

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Det är helgdag idag, alla butikerna är stängda och ingen har skoldag. Annars skulle vi nog ha haft avslutning idag istället för i går. Förra året hade vi också sista torsdagen i Maj
Wow, så du har sommarlov nu? Skööönt

ja, fast jag börjar nästan redan längta tillbaks till skolan. hehe
Du måste gå i en riktigt bra skola i så fall! Fast kommer nog också sakna skolan lite, men det är väl skönt med inga läxor, prov och inlämningar?

JA, jag tycker om skolan just när det är så mycket praktiskt. Vi sitter ju högst i ett klassrum en tredjedel av året om ens det. Ja de är nog skönt inte för att vi har haft så mycket sånt, tror jag har haft 4 prov det här året och några läxor eller hemuppgifter om vi fått ledigt från nån lektion. Men sen har jag så bra klass, så de är nog dem jag kommer sakna mest att träffa varje dag, men jo..och bara 1 år kvar
Juste, du går någon mat-utbildning! Det låter ju jättekul, förstår att du kommer sakna då. Ja, för mig är det två år kvar, NJUT sista tiden nu!

ja, de ska jag när man gick ut första året tyckte man att det gått jättesnabbt, nu när man gått ut andra et man att tredje också kommer gå så snabbt. Men jag kommer träffa en del, om inte alla, nog under sommarlovet ändå
Vad var det du studerade till? eller vad men ska säga, du kanske har sagt det nån gång men jag har så kort minne ibland
Ja, jag tycker första året känns som tre-fyra månader Vad roligt! Jag går natur-samhällsvetenskapligt program, men vet inte vad jag vill bli än, förmodligen något inom naturvetenskap eller idrott, det är så svårt att välja tycker jag! ^^
alla åren går så himla fort. Och nu när min bror gick ut kunde jag bara tänka att nästa år står jag där..
Det låter ju kul är det en 3 årig utbildning?
Och jo. Visst är det svårt att välja jag har ingen aning om va ja ska gö nästa år efter skolan...
Jupp en treårig utbildning Det finns ju typ tusen valmöjligheter Men du vill bli något inom matlagning, eller? ^^

1 jun, 2014 20:15

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Det är helgdag idag, alla butikerna är stängda och ingen har skoldag. Annars skulle vi nog ha haft avslutning idag istället för i går. Förra året hade vi också sista torsdagen i Maj
Wow, så du har sommarlov nu? Skööönt

ja, fast jag börjar nästan redan längta tillbaks till skolan. hehe
Du måste gå i en riktigt bra skola i så fall! Fast kommer nog också sakna skolan lite, men det är väl skönt med inga läxor, prov och inlämningar?

JA, jag tycker om skolan just när det är så mycket praktiskt. Vi sitter ju högst i ett klassrum en tredjedel av året om ens det. Ja de är nog skönt inte för att vi har haft så mycket sånt, tror jag har haft 4 prov det här året och några läxor eller hemuppgifter om vi fått ledigt från nån lektion. Men sen har jag så bra klass, så de är nog dem jag kommer sakna mest att träffa varje dag, men jo..och bara 1 år kvar
Juste, du går någon mat-utbildning! Det låter ju jättekul, förstår att du kommer sakna då. Ja, för mig är det två år kvar, NJUT sista tiden nu!

ja, de ska jag när man gick ut första året tyckte man att det gått jättesnabbt, nu när man gått ut andra et man att tredje också kommer gå så snabbt. Men jag kommer träffa en del, om inte alla, nog under sommarlovet ändå
Vad var det du studerade till? eller vad men ska säga, du kanske har sagt det nån gång men jag har så kort minne ibland
Ja, jag tycker första året känns som tre-fyra månader Vad roligt! Jag går natur-samhällsvetenskapligt program, men vet inte vad jag vill bli än, förmodligen något inom naturvetenskap eller idrott, det är så svårt att välja tycker jag! ^^
alla åren går så himla fort. Och nu när min bror gick ut kunde jag bara tänka att nästa år står jag där..
Det låter ju kul är det en 3 årig utbildning?
Och jo. Visst är det svårt att välja jag har ingen aning om va ja ska gö nästa år efter skolan...
Jupp en treårig utbildning Det finns ju typ tusen valmöjligheter Men du vill bli något inom matlagning, eller? ^^

Okej, så är min med Ja, jag är inte säker men om ett år har jag ju utbildad kock. Måste nog fundera nu vad jag ska göra sen.

1 jun, 2014 20:20

1 2 3 ... 16791 16792 16793 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.