@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
the marauder
Elev |
1 jun, 2014 18:18 |
|
Nordanhym
Elev |
1 jun, 2014 18:31 |
|
Ginny_Power
Elev |
Skrivet av the marauder: Har gjort klart två svenska-läxor nu, yay, go me! Nu är det bara naturkunskap kvar... *applåder*
1 jun, 2014 18:40 |
|
Borttagen
|
omgomgomgomg idag börjar en ny säsong av the paradise ♥
1 jun, 2014 18:41 |
|
LolFeelings
Elev |
I morse blev jag väckt utav att några ungar skrek nationalsången, de skrek i några timmar efter det men nu hör jag massa vuxna som skriker.
Jag antar att de växte upp????
1 jun, 2014 18:49 |
|
Obliviate_
Elev |
har vitlöksandedräkt
1 jun, 2014 19:04 |
|
the marauder
Elev |
Skrivet av Ginny_Power: Skrivet av the marauder: Har gjort klart två svenska-läxor nu, yay, go me! Nu är det bara naturkunskap kvar... *applåder* Yay, thank you! 1 jun, 2014 19:05 |
|
Borttagen
|
Slytherin, ett poäng. Yaay, so proud
1 jun, 2014 19:10 |
|
Boba
Elev |
Jag satt och tittade på gamla foton av släktingar. Kom i går på att jag kunde göra det, trots att jag har varit så historieintresserad i ett halvår...
Hittade - hur som helst - några fina bilder från det tidiga 1900-talet, det vill säga ungefär 100 år gamla foton. Min mormors farmor, Viktoria, och farfar, Theodor Vilhelm: Mormors farmor Viktoria: ![]() Min morfars farmor, Elisabeta, och farfar, Josef: ![]() Känns på något vis så underligt att dessa människor är, har varit, en del av min familj - hundra år tillbaka i tiden... 1 jun, 2014 19:35 |
|
Borttagen
|
Börjar på riktigt att bli taggad inför tentan i fysik 2 imorgon!!
1 jun, 2014 19:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen