Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 1672 1673 1674 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag fick precis en komplimang för min drakes namn, haha ^^
fick mig att le och tänka på Ralph Fiennes.

17 jan, 2012 23:42

Prue
Elev

Avatar


Var hos frissan idag och klippte topparna och färgade D!) och jag är så himla nöjd! Det ser mycket mer livfullt ut, fräschare. Och jag ser mer mogen, vuxnare ut.

Mest är jag glad för att jag tycker att jag ser galet snygg ut i färgen, om man får säga så om sig själv xD. Men det är väl bra att tycka om sig själv lite också.

18 jan, 2012 01:25

joel9324
Elev

Avatar


Jag gillar att åka tåg, speciellt när jag inbillar mig att jag är på Hogwarts Expressen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

18 jan, 2012 06:50

Borttagen

Avatar


Jag sitter och äter en böjd morot.
Inget misstolk där inte...

18 jan, 2012 07:08

Borttagen

Avatar


Meep.. Min mamma kom in med frukost åt mig och satte på min tv för att jag skulle vakna till. Då visade det sig att kanalen hon hade satt på var MTV och där visade de WMYB-videon ♥

18 jan, 2012 07:08

Ultramannen
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det här spelet är beroendeframkallande.
BOOOOOOM!

Senaste gången nu fick jag 830980 (Den som kommer precis efter rosa. Hardcore alltså ^^)

YOU DARE TO CHALLANGE ME?!
Har fått 300 000 med nyckelbenet brutigt! Vänta bara tills det läker...!
Edit: 480 000

There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fpic55%2F8bc9d096077474eaed6358ee8a634e98.gif

18 jan, 2012 07:41

Detta inlägg ändrades senast 2012-01-18 kl. 12:27
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Jag vill sjunga julsånger i skolan...

18 jan, 2012 07:52

IamAK
Elev

Avatar


jag är sjukt förbannad nu. min lärare hade skickat ett sms där hon skrev att hon inte skulle komma till sång lektionen eftersom hon skulle till en läkare, men min mobil var på laddning och hade inget batteri så jag såg det aldrig. när jag kom hit satte jag på mobilen och märkte det, och min kompis hade sett det meddelandet så hon kom inte heller. så jag satt alltså där helt ensam och kunde inte göra något. jag kunde ha sovit längre, jag kunde ha tagit det lungt. åååh, skit frustrerande.

18 jan, 2012 09:03

Ginny00
Elev

Avatar


Jag har studiedag idag :3

18 jan, 2012 09:04

Borttagen

Avatar


Idag har jag fysik, religion (do not want) och bioteknik.

18 jan, 2012 09:49

1 2 3 ... 1672 1673 1674 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.