Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16722 16723 16724 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Anna-chan
Elev

Avatar


Inte trodde jag att Fullmetal Alchemist faktiskt kunde ha sina roliga stunder, men tydligen så kan den faktiskt bli rolig emellanåt, och inte bara sorglig ^^

Join the dark side, we have cookies~ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette2.wikia.nocookie.net%2Fepicrapbattlesofhistory%2Fimages%2F6%2F60%2FBill_Cipher_intro.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20150413191538

25 maj, 2014 17:58

Borttagen

Avatar


I typ alla quiz jag gör så är jag tillsammans med Harry, Fred, Ron eller Draco. Fast har varit lite Blaise, Neville och Cedric också.

25 maj, 2014 18:05

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag hatar mors dag Jag hatar allt man måste fira på sommaren. Förutom midsommar, då firar jag att jag har överlevt halva, bara andra halvan kvar nu! Fy.

Varför tycker du inte om det och vad menar du med det sista?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 maj, 2014 18:11

Borttagen

Avatar



Min arm är seriöst helt röd ut av solen. :c

25 maj, 2014 18:13

Borttagen

Avatar


Ibland stalkar jag coolt folk på mugglis och eftersom de är så coola så vågar jag inte uggla med de och försöka bli deras vän för jag är för blyg och feg och ah ;-;

25 maj, 2014 18:13

Solkatten
Elev

Avatar


Jag vet inte vad jag har för ögonfärg... Har alltid sagt att de är blåa men har nu undrat om de inte är blågråa, gråa eller vad det nu är för färg. Eller om de har lite ljus grönt i sig (fast ingen i familjen/släkten har gröna ögon). Kan inte lista ut vad det är för färg. :s

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 maj, 2014 18:24

Matilda Black
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Matilda Black:
går bara 2 dagar i skolan nästa vecka för vi är lediga på onsdag, sen torsdagen är det ju röd tag och fredag klämdag

Vad skönt! Jag går bara i skolan en dag nästa vecka, för på måndagen har vi konsert med skolan (går i orkesterklass) och då behöver vi inte gå i skolan på dagen utan övar till kvällens konsert i stället. Det är också väldigt skönt

oh vad skönt vi är glada att dom la en typ studiedag på onsdagen med ledigheten på torsdag och fredag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2Fimages%2Ff2c459606ef9ce992bd26e8aa883bd00%2Ftenor.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F14%2F0c%2Fd7%2F140cd7a0b66eba16dd74b83accaf93c2.gif

25 maj, 2014 18:43

Isse99
Elev

Avatar


Det har ju varit lite skriverier runt Sverigedemokraternas så kallade valfilm men jag har själv inte sett den. Någon som har en länk så att jag kan göra ett eget utlåtande om den?

skriver ord som mord i handen

25 maj, 2014 18:56

Borttagen

Avatar


Jag hittade ett brev i min dagispärm som var skickad år 2007... och jag har aldrig märkt det förut (vad jag kommer ihåg)?

25 maj, 2014 18:59

Noaidi
Elev

Avatar


can i look like Andrea Russett please

En gång i tiden gick jag under namnet Perfection

25 maj, 2014 19:01

1 2 3 ... 16722 16723 16724 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.