@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 maj, 2014 16:54 |
|
Borttagen
|
Jag hatar mors dag
25 maj, 2014 16:57 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Fellrendión: Åh... jag vill läsa Anne Franks dagbok igen... Har varit hennes hus! Dit vill jag åka... Det var... Vad ska jag säga... Lite läskigt Ja, det låter inte precis som ett ställe där man vill bo, men jag är intresserad av hennes historia och hur jobbigt det måste varit att gömma sig där i två år. Ja, det var väldigt spännande. ![]()
25 maj, 2014 17:02 |
|
Borttagen
|
Idag åt jag Frozen yoghurt med mango, oreo och vitchoklad-sås.
Det var gott. 25 maj, 2014 17:08 |
|
Ithrenniel
Elev |
25 maj, 2014 17:09 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Barnen förväntas hjälpa till, men inte far! Visst är det festligt "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 maj, 2014 17:16 |
|
potterflicka
Elev |
Jag har varit ute på stan hela dagen och jag är sååå trött på att glo på kläder.
Jag kommer antagligen svimma om jag ens tittar in i min garderob. 25 maj, 2014 17:36 |
|
Frivolt
Elev |
Wohooo!
Nu jäklar tycker jag att Finland kan ta o spöa Ryssland i finalen!!! 25 maj, 2014 17:53 |
|
Fellrendión
Elev |
25 maj, 2014 17:54 |
|
Siriusis
Elev |
25 maj, 2014 17:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen