@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Angelinaa
Elev |
Jag är superglad över att Pewdiepie har börjat spela Corpse Party
25 maj, 2014 15:39 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Kim Potter: NRGHH. Jag hatar Daenerys bror i Game Of Thrones. URGH JAG VILLA ATT HAN DÖR. JUST.LOOK.AT.HIM.Hat. Hat är vad jag känner. Jag tycker faktiskt lite synd om honom... (BTW, Skådespelaren är fantastisk!!!) Jag typ dog i första avsnittet (har precis börjat titta) och jag bara.. Urgh so many feels. Jag tror jag dör. Han är så vidrig :c Speciellt när han säger att han skulle låta en hel armé Spoiler: hans syster >:cTryck här för att visa! Är väldigt upprörd D: Fast ska ändå fortsätta titta :3
25 maj, 2014 15:45 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Kim Potter: NRGHH. Jag hatar Daenerys bror i Game Of Thrones. URGH JAG VILLA ATT HAN DÖR. JUST.LOOK.AT.HIM.Hat. Hat är vad jag känner. Jag tycker faktiskt lite synd om honom... (BTW, Skådespelaren är fantastisk!!!) Jag typ dog i första avsnittet (har precis börjat titta) och jag bara.. Urgh so many feels. Jag tror jag dör. Han är så vidrig :c Speciellt när han säger att han skulle låta en hel armé Spoiler: hans syster >:cTryck här för att visa! Är väldigt upprörd D: Fast ska ändå fortsätta titta :3 Jo, speciellt trevlig är han ju inte... Han är en rätt vidrig person! Men, ja, du ska få se! (anstränger mig för att inte spoila) ![]()
25 maj, 2014 15:49 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
We live in cities you'll never see on screen
Not very pretty, but we sure know how to run things Living in ruins of a palace within my dreams And you know, we're on each other's team speech! 25 maj, 2014 16:04 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Kim Potter: NRGHH. Jag hatar Daenerys bror i Game Of Thrones. URGH JAG VILLA ATT HAN DÖR. JUST.LOOK.AT.HIM.Hat. Hat är vad jag känner. Jag tycker faktiskt lite synd om honom... (BTW, Skådespelaren är fantastisk!!!) Jag typ dog i första avsnittet (har precis börjat titta) och jag bara.. Urgh so many feels. Jag tror jag dör. Han är så vidrig :c Speciellt när han säger att han skulle låta en hel armé Spoiler: hans syster >:cTryck här för att visa! Är väldigt upprörd D: Fast ska ändå fortsätta titta :3 Jo, speciellt trevlig är han ju inte... Han är en rätt vidrig person! Men, ja, du ska få se! (anstränger mig för att inte spoila) Hah okej ^^ :3
25 maj, 2014 16:04 |
|
Fellrendión
Elev |
25 maj, 2014 16:32 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Åh... jag vill läsa Anne Franks dagbok igen... Har varit hennes hus! ![]()
25 maj, 2014 16:37 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Fellrendión: Åh... jag vill läsa Anne Franks dagbok igen... Har varit hennes hus! Dit vill jag åka...
25 maj, 2014 16:40 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Fellrendión: Åh... jag vill läsa Anne Franks dagbok igen... Har varit hennes hus! Dit vill jag åka... Det var... Vad ska jag säga... Lite läskigt ![]()
25 maj, 2014 16:44 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Fellrendión: Åh... jag vill läsa Anne Franks dagbok igen... Har varit hennes hus! Dit vill jag åka... Det var... Vad ska jag säga... Lite läskigt Ja, det låter inte precis som ett ställe där man vill bo, men jag är intresserad av hennes historia och hur jobbigt det måste varit att gömma sig där i två år.
25 maj, 2014 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen