@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Din tid kommer då du får fler xD Minns hur glad jag blev över 100 ^^ då hade jag hundratummesfest xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 maj, 2014 14:14 |
|
Andy Six
Elev |
Försök aldrig döda en mygga genom att fånga de i handen för då kan det börja klia!
[img]http://www.animaatjes.de/bilder/pon-und-zi/animaatjes-pon-09859-176250/8/img]
25 maj, 2014 14:16 |
|
Kim Potter
Elev |
25 maj, 2014 14:19 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Din tid kommer då du får fler xD Minns hur glad jag blev över 100 ^^ då hade jag hundratummesfest xD Haha, ja xD Om jag någonsin får hundra tummar, ska jag bjuda dig på min hundratummesfest ![]()
25 maj, 2014 14:30 |
|
Vildvittra
Elev |
Jag bakar kladdkaka, kokar kaffe och gör ordning saft, fest för mamma
Anne Potter Gör det Så kan vi parta loss ordentligt "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 maj, 2014 14:30 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fellrendión: XD Jag tyckte att Mumin var som en skräckfilm. Det var till och med läskigare än The Ring som jag lyckades få tag på... o_O Åh ja hatade Mumintrollen (och gör det forfarande.) Fick till och med mardrömmar ibland... Barnprogram borde inte ge barn mardrömmar. Dessutom har jag sedan dess hatat finlandssvenska. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2014 14:33 |
|
Borttagen
|
Jag tycker Sam i Supernatural och Finn från Glee är lika, typ med sättet att prata och mer…
------------------ Upptäckte just att jag har fräknar på ena sidan av näsan och på min högra hand. Vad uppmärksam jag är xD 25 maj, 2014 14:46 |
|
Fellrendión
Elev |
25 maj, 2014 15:03 |
|
Kim Potter
Elev |
NRGHH.
Jag hatar Daenerys bror i Game Of Thrones. URGH JAG VILLA ATT HAN DÖR. JUST.LOOK.AT.HIM.Hat. Hat är vad jag känner.
25 maj, 2014 15:20 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Kim Potter: NRGHH. Jag hatar Daenerys bror i Game Of Thrones. URGH JAG VILLA ATT HAN DÖR. JUST.LOOK.AT.HIM.Hat. Hat är vad jag känner. Jag tycker faktiskt lite synd om honom... (BTW, Skådespelaren är fantastisk!!!) ![]()
25 maj, 2014 15:33 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen