@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
17 jan, 2012 22:14 |
|
Solkatten
Elev |
Hedrats kommer till Sverige på tisdag (tror det är den som nu kommer). Skit kul, men ... kommer att sitta och droppa hela dagen, precis som jag gjorde i september då de var i Stockholm
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jan, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Meep.. Min mamma kollar på hundar :3
17 jan, 2012 22:16 |
|
Alice...
Elev |
17 jan, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
Nån som vill muggleposta?
17 jan, 2012 22:30 |
|
JoLizz
Elev |
Det är så jobbigt när man är jättetrött och håller på att somna, sen när man ska gå ch borsta tänderna blir man pigg. Varje gång.
![]()
17 jan, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
Hela livet var ett disco, men hur kunde det bli så svååååååååårt?
17 jan, 2012 22:48 |
|
JoLizz
Elev |
17 jan, 2012 22:53 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag borde sova nu för jag är trött.
Men jag är vaken ju... Är det någon som vet varför? D: 17 jan, 2012 22:54 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Minidjuret: För att det är jättesvårt att slita sig från Mugglis? Det tar liksom emot att tryka på logga ut Jag borde sova nu för jag är trött. Men jag är vaken ju... Är det någon som vet varför? D: Jag har skola, så jag borde oxå sova. Men jag vill vara på Mugglis ♥
17 jan, 2012 22:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen