@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Jag vill ju också kunna rösta D: Men nej, som tur är får jag rösta året jag fyller arton c: Jag fyllde 18 förra månaden men tänker inte rösta idag. Visste inte ens att det var idag förrän mamma och pappa skulle åka och rösta och jag vet ändå ingenting om politik. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2014 12:42
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-25 kl. 12:46
|
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av yerAwizardThea: Jag vill ju också kunna rösta D: Men nej, som tur är får jag rösta året jag fyller arton c: Jag fyllde 18 förra månaden men tänker inte rösta idag. Varför inte? ![]()
25 maj, 2014 12:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Solkatten: Skrivet av yerAwizardThea: Jag vill ju också kunna rösta D: Men nej, som tur är får jag rösta året jag fyller arton c: Jag fyllde 18 förra månaden men tänker inte rösta idag. Varför inte? Redigerade just det inlägget. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2014 12:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: någon som ska på staffet karnevalen?? jag far imorgon. yey min syster, jag kanske kommer dit en sväng på Lördagen och tittar vad kul Jepp, min bror ska flyga upp Vasa på nån kurs, så vi ska köra honom till flygplatsen i Hesa. Min syster ska springa på lördan så kanske (om vi hittar) kommer jag och mamma dit ska du springa? jag sprang banstafett på fredan, 5x80m 25 maj, 2014 12:59 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 maj, 2014 13:04 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Gillar inte Lorde egentligen, men ... Team ♥
speech! 25 maj, 2014 13:08 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Solkatten: Problemet är ju att jag vet vilka jag skulle rösta på x)Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Solkatten: Skrivet av yerAwizardThea: Jag vill ju också kunna rösta D: Men nej, som tur är får jag rösta året jag fyller arton c: Jag fyllde 18 förra månaden men tänker inte rösta idag. Varför inte? Redigerade just det inlägget.
25 maj, 2014 13:10 |
|
Fellrendión
Elev |
XD Jag tyckte att Mumin var som en skräckfilm. Det var till och med läskigare än The Ring som jag lyckades få tag på... o_O
25 maj, 2014 13:10 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Fellrendión: XD Jag tyckte att Mumin var som en skräckfilm. Det var till och med läskigare än The Ring som jag lyckades få tag på... o_O Hahaha xD Vågade inte ha TVn i mitt rum sedan jag såg The Ring xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 maj, 2014 13:17 |
|
Siriusis
Elev |
hattifnattar? o.o Hai 25 maj, 2014 13:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen