@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Fick just en flashback från Halloween förra året.
Jag gick bus eller godis (ja, jag var tolv år) med en av mina kompisar. Vi ringde på hos en av killarna som jag varit kompis med. Han öppnade, och bakom honom stod killen som hade mobbat mig i ettan och tvåan. "BUS ELLER GODIS!" sa jag och min kompis, och gissa vad min gamla mobbare sa? "Vem fan är du?" och pekade på mig. Han hade seriöst glömt bort tjejen han hade gjort livet svårare för i ettan och tvåan. 25 maj, 2014 11:03 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tror jag kommer att läsa ut Bilbo - En hobbits äventyr idag. ^^ Har bara några kapitel kvar.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2014 11:33 |
|
Borttagen
|
Gaaaaawd, världens bästa 1D-dröm inatt! Ska göra ff av den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :]
25 maj, 2014 11:34 |
|
Borttagen
|
DET ÄR EN GUBBE PÅ VÅR BALKONG
SHIT MAMMA HAR EN KOMPIS HEMMA OMG 25 maj, 2014 11:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gaaaaawd, världens bästa 1D-dröm inatt! Ska göra ff av den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :] Vad handlade den om? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2014 11:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Huhuhu, jag träffade 1D på flygplatsen och åkte till Sverige med dem ... lite sånt o.o Öhöh xDSkrivet av Borttagen: Gaaaaawd, världens bästa 1D-dröm inatt! Ska göra ff av den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :] Vad handlade den om? 25 maj, 2014 11:41 |
|
Ithrenniel
Elev |
25 maj, 2014 11:58 |
|
Frivolt
Elev |
Snart ska jag också gå o rösta
Typ se hockey och äta godis/chips/dricka coca cola!!! 25 maj, 2014 12:10 |
|
yerAwizardThea
Elev |
25 maj, 2014 12:26 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Frivolt: Det är en dag och kväll med en massa kulturevanemang Jaha nu vet jag vad det är x) Kom precis på att min storasyster var där igår. Jag trodde bara det fanns i umeå, men jag hade fel då
25 maj, 2014 12:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen