@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
24 maj, 2014 22:53 |
|
Solkatten
Elev |
Börjar typ känna igen mig mer och mer som en Slytherin.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2014 22:53 |
|
Siriusis
Elev |
Dagens goda gärning ~
Gick i stan med några vänner och såg en hemlös man och gav honom lite pengar... ... dock visade det sig att han bluffade... tho i don't give a crap, skulle gett honom pengarna i vilket fall som helst eftersom om jag inte gör det så skulle jag mått sjukt dåligt. --- lite roligt nu att läsa detta och sedan läsa min signatur o.o Hai 24 maj, 2014 22:57 |
|
Kim Potter
Elev |
24 maj, 2014 23:20 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Balder: Fyller år imorgon. 14. Grattis i förskott! Skrivet av Minihäst: Lite Väldigt sant är detta: http://hej.blekk.se/2014/04/25/nar-man-sager-till-mig-att-jag-ar-ful/ Läsvärd blogg! Läs gärna andra inlägg också. Typ allt är bra. (det är absolut inte jag som har bloggen, bara ville visa er mugglisar) Bra inlägg!
24 maj, 2014 23:24 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av cirklar: Ska snart på lärarmiddag och överväger om det blir för uppklätt med slips/fluga till min skjorta och väst. Bowties are cool! Kör på fluga (eller slips), och om det känns för uppklätt på plats så är det bara att slinka in på en toalett och ta av sig den Jag kan meddela att körde på slips, vilket kanske var lite för uppklätt, men jag fick fina komplimanger för det i alla fall! Det var också jättetrevligt på själva middagen. Jag är väl inte den som pratar särskilt mycket, men det var ändå kul att bara umgås lite med mina klasskompisar som jag gått tillsammans med i tre år nu.
24 maj, 2014 23:32
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-24 kl. 23:44
|
|
Kim Potter
Elev |
24 maj, 2014 23:38 |
|
Frivolt
Elev |
Det är en dag och kväll med en massa kulturevanemang 25 maj, 2014 00:11 |
|
Borttagen
|
Såg Snow White and the Huntsman för någon dag sedan. Blää. Den kunde inte ens räddas av min cutiepie Sam Claflin…
25 maj, 2014 00:27 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag var just på väg att stoppa ner mobilen i min halvfulla tekopp... Jag tror jag är en aning trött! >.<
![]()
25 maj, 2014 01:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen