Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16713 16714 16715 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Det har varit en toppen dag. Vaknade 5 efter ca 3 timmars sömn satte på mej ett par shorts och en te- skjorta, sedan åkte jag, mamma och storebrorsan iväg mot Hesa Flygfällt för att lämna av min bror som skulle till Vasa.

Efter det har jag, mamma och min kusin gått omkring på stan, (jag har köpt en kjol och en klänning) varit en stund på staffetkarnevalen, där i fick min syster på släpet, sedan häntat min bror från flyget och åkt till mina kusiner.

Såg på ishockey matchen och Finland vann 3-0 och degen blev än lite bättre. Nu har vi just kommit hem efter denna långa roliga dag.

Det har varit såå hett hela dagen att vi praktiskt taget har blivit stekta

24 maj, 2014 22:22

Minihäst
Elev

Avatar


Lite Väldigt sant är detta: http://hej.blekk.se/2014/04/25/nar-man-sager-till-mig-att-jag-ar-ful/

Läsvärd blogg! Läs gärna andra inlägg också. Typ allt är bra.
(det är absolut inte jag som har bloggen, bara ville visa er mugglisar)

another day, another slay

24 maj, 2014 22:32

SevLoveer
Elev

Avatar


Såg äntligen på X-Men: DOFP idag och DAMN den var så bra
så.bra
SE DEN!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2vuj13d.jpg

24 maj, 2014 22:32

Balder
Elev

Avatar


Fyller år imorgon. 14.

24 maj, 2014 22:41

Solkatten
Elev

Avatar


Under middagen idag pratade vi lite om stavning och så. Pappa avskyr sånt och tycker det är jättejobbigt med stavning men jag älskar det och tycker det är jättelätt. Vi kom in på hur man stavade abborre och jag sa direkt att det stavades med två bb och två rr medan pappa tyckte det verkade jättekonstigt och de andra höll med om att det inte stavades så men senare efteråt kollade jag upp det på google och jag hade rätt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

24 maj, 2014 22:42

Margaret
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Under middagen idag pratade vi lite om stavning och så. Pappa avskyr sånt och tycker det är jättejobbigt med stavning men jag älskar det och tycker det är jättelätt. Vi kom in på hur man stavade abborre och jag sa direkt att det stavades med två bb och två rr medan pappa tyckte det verkade jättekonstigt och de andra höll med om att det inte stavades så men senare efteråt kollade jag upp det på google och jag hade rätt.

"Hur många ben har en abborre?"
Spoiler:
Tryck här för att visa!2


Hade de aldrig hört det skämtet?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

24 maj, 2014 22:44

Borttagen

Avatar

+1


Jaaa nytt avsnitt på Selfridges :3 ♥

24 maj, 2014 22:45

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Margaret:
Skrivet av Solkatten:
Under middagen idag pratade vi lite om stavning och så. Pappa avskyr sånt och tycker det är jättejobbigt med stavning men jag älskar det och tycker det är jättelätt. Vi kom in på hur man stavade abborre och jag sa direkt att det stavades med två bb och två rr medan pappa tyckte det verkade jättekonstigt och de andra höll med om att det inte stavades så men senare efteråt kollade jag upp det på google och jag hade rätt.

"Hur många ben har en abborre?"
Spoiler:
Tryck här för att visa!2


Hade de aldrig hört det skämtet?

Aldrig hört det.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

24 maj, 2014 22:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Matilda Black:
går bara 2 dagar i skolan nästa vecka för vi är lediga på onsdag, sen torsdagen är det ju röd tag och fredag klämdag

Vad skönt! Jag går bara i skolan en dag nästa vecka, för på måndagen har vi konsert med skolan (går i orkesterklass) och då behöver vi inte gå i skolan på dagen utan övar till kvällens konsert i stället. Det är också väldigt skönt

24 maj, 2014 22:50

Siriusis
Elev

Avatar


Det bästa med att åka buss är att störa de andra som sitter på bussen :'33

Hai

24 maj, 2014 22:51

1 2 3 ... 16713 16714 16715 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.