@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Det har varit en toppen dag. Vaknade 5 efter ca 3 timmars sömn satte på mej ett par shorts och en te- skjorta, sedan åkte jag, mamma och storebrorsan iväg mot Hesa Flygfällt för att lämna av min bror som skulle till Vasa.
Efter det har jag, mamma och min kusin gått omkring på stan, (jag har köpt en kjol och en klänning) varit en stund på staffetkarnevalen, där i fick min syster på släpet, sedan häntat min bror från flyget och åkt till mina kusiner. Såg på ishockey matchen och Finland vann 3-0 och degen blev än lite bättre. Nu har vi just kommit hem efter denna långa roliga dag. Det har varit såå hett hela dagen att vi praktiskt taget har blivit stekta 24 maj, 2014 22:22 |
|
Minihäst
Elev |
Lite Väldigt sant är detta: http://hej.blekk.se/2014/04/25/nar-man-sager-till-mig-att-jag-ar-ful/
Läsvärd blogg! Läs gärna andra inlägg också. Typ allt är bra. (det är absolut inte jag som har bloggen, bara ville visa er mugglisar) another day, another slay 24 maj, 2014 22:32 |
|
SevLoveer
Elev |
24 maj, 2014 22:32 |
|
Balder
Elev |
Fyller år imorgon. 14.
24 maj, 2014 22:41 |
|
Solkatten
Elev |
Under middagen idag pratade vi lite om stavning och så. Pappa avskyr sånt och tycker det är jättejobbigt med stavning men jag älskar det och tycker det är jättelätt. Vi kom in på hur man stavade abborre och jag sa direkt att det stavades med två bb och två rr medan pappa tyckte det verkade jättekonstigt och de andra höll med om att det inte stavades så men senare efteråt kollade jag upp det på google och jag hade rätt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2014 22:42 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Solkatten: Under middagen idag pratade vi lite om stavning och så. Pappa avskyr sånt och tycker det är jättejobbigt med stavning men jag älskar det och tycker det är jättelätt. Vi kom in på hur man stavade abborre och jag sa direkt att det stavades med två bb och två rr medan pappa tyckte det verkade jättekonstigt och de andra höll med om att det inte stavades så men senare efteråt kollade jag upp det på google och jag hade rätt. "Hur många ben har en abborre?" Spoiler: Tryck här för att visa! Hade de aldrig hört det skämtet? ![]()
24 maj, 2014 22:44 |
|
Borttagen
|
Jaaa nytt avsnitt på Selfridges :3 ♥
24 maj, 2014 22:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Margaret: Skrivet av Solkatten: Under middagen idag pratade vi lite om stavning och så. Pappa avskyr sånt och tycker det är jättejobbigt med stavning men jag älskar det och tycker det är jättelätt. Vi kom in på hur man stavade abborre och jag sa direkt att det stavades med två bb och två rr medan pappa tyckte det verkade jättekonstigt och de andra höll med om att det inte stavades så men senare efteråt kollade jag upp det på google och jag hade rätt. "Hur många ben har en abborre?" Spoiler: Tryck här för att visa! Hade de aldrig hört det skämtet? Aldrig hört det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2014 22:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Matilda Black: går bara 2 dagar i skolan nästa vecka Vad skönt! 24 maj, 2014 22:50 |
|
Siriusis
Elev |
Det bästa med att åka buss är att störa de andra som sitter på bussen :'33
Hai 24 maj, 2014 22:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen