Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16712 16713 16714 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Vildvittra
Elev

Avatar


Jag har balkongdörren öppen.
Vilket gör att det blåser väldigt mycket in.
Vilket gör att dammet under min byrå/säng kommer ut på golvet.
Vilket gör att jag enkelt kan dammsuga upp det än att behöva krypa och jobba.
Vilket gör att jag tackar vinden för nystädat rum.

Så tack så mycket vinden för nystädat rum

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

24 maj, 2014 20:41

Solkatten
Elev

Avatar


Hade vart häftigt att ha en ödla som husdjur...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

24 maj, 2014 20:44

potterflicka
Elev

Avatar

+1


jännii kommer till Sverige i sommar.

JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!

24 maj, 2014 21:01

Vildvittra
Elev

Avatar

+2


Keyyo ♥


"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

24 maj, 2014 21:11

Borttagen

Avatar

+1


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xpf1%2Ft1.0-9%2F10247269_576304675818986_4357539277160022652_n.jpg

Jag har faktiskt haft en klänning på mig igår. I skolan dessutom.
Det var många så förvånade över, och jag fick så himla många komplimanger.
Vet dock inte hur jag ska ta det... bra, dåligt?
(Lite... långt, varför jag då skulle tycka det var dåligt)

Suck.

24 maj, 2014 21:37

Borttagen

Avatar


FAN!!!!!!! Hörde ett jättefint citat idag, och försökte komma ihåg det för att skriva det på mugglis ... SEDAN SÅKLART GLÖMDE JAG BORT DET ... -.- Suck.

And, tror att min OCD börjar bli värre nuu o.o Fy på mig.

24 maj, 2014 21:52

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xpf1%2Ft1.0-9%2F10247269_576304675818986_4357539277160022652_n.jpg

Jag har faktiskt haft en klänning på mig igår. I skolan dessutom.
Det var många så förvånade över, och jag fick så himla många komplimanger.
Vet dock inte hur jag ska ta det... bra, dåligt?
(Lite... långt, varför jag då skulle tycka det var dåligt)

Suck.


Ta det bra, för du var supersnygg i den ^-^
Komplimangerna är ju för att det är så pass ovant, typ som när jag bär smink xD
Men de märker väl inte din snyggighet på samma vis annars, då är du ju "vanliga" Alice

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

24 maj, 2014 22:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xpf1%2Ft1.0-9%2F10247269_576304675818986_4357539277160022652_n.jpg

Jag har faktiskt haft en klänning på mig igår. I skolan dessutom.
Det var många så förvånade över, och jag fick så himla många komplimanger.
Vet dock inte hur jag ska ta det... bra, dåligt?
(Lite... långt, varför jag då skulle tycka det var dåligt)

Suck.


Ta det bra, för du var supersnygg i den ^-^
Komplimangerna är ju för att det är så pass ovant, typ som när jag bär smink xD
Men de märker väl inte din snyggighet på samma vis annars, då är du ju "vanliga" Alice


Grejen är att jag inte trivs i klänning ALLS.
Men då får jag massa komplimanger, som om de ville att jag skulle ha klänning på mig fast jag ogillar det liksom... som om den "vanliga" Alice inte duger, inte är snygg överhuvudtaget.
Förstår du hur jag menar?

24 maj, 2014 22:05

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xpf1%2Ft1.0-9%2F10247269_576304675818986_4357539277160022652_n.jpg

Jag har faktiskt haft en klänning på mig igår. I skolan dessutom.
Det var många så förvånade över, och jag fick så himla många komplimanger.
Vet dock inte hur jag ska ta det... bra, dåligt?
(Lite... långt, varför jag då skulle tycka det var dåligt)

Suck.


Ta det bra, för du var supersnygg i den ^-^
Komplimangerna är ju för att det är så pass ovant, typ som när jag bär smink xD
Men de märker väl inte din snyggighet på samma vis annars, då är du ju "vanliga" Alice


Grejen är att jag inte trivs i klänning ALLS.
Men då får jag massa komplimanger, som om de ville att jag skulle ha klänning på mig fast jag ogillar det liksom... som om den "vanliga" Alice inte duger, inte är snygg överhuvudtaget.
Förstår du hur jag menar?


Tror det är mer att de är ovana, som man får komplimanger för en ny tröja.
De tycker säker att du duger som du är men blev förvånade över något annat, något nytt.
Men jag förstår vad du menar.

Men man märker oftast inte det vanliga, det man har försen det är borta eller annorlunda.
Då märker man hur mycket man uppskattar det vanliga egentligen, att när något är borta att man saknar det.
Som när någon dör, eller försvinner från ens liv, man har den alltid hos sig men visar inte uppskattning. Sedan när personen är borta ser man hur mycket den betyder för en.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

24 maj, 2014 22:13

Borttagen

Avatar


Because of reasons ska jag nog titta på Spider ikväll.
Eller ja, kanske imorgon, kanske inatt...?

24 maj, 2014 22:15

1 2 3 ... 16712 16713 16714 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.