@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Någon tjej skrev att hon såg ut som en luffare för att hon inte hade smink HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Jag har aldrig smink Tack för den Hellre se ut som luffare än barbie. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 maj, 2014 16:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Indeed :3Skrivet av Borttagen: Någon tjej skrev att hon såg ut som en luffare för att hon inte hade smink HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Jag har aldrig smink Tack för den Hellre se ut som luffare än barbie. 24 maj, 2014 16:02 |
|
Ginny00
Elev |
På stan idag såg jag en tjej som såg exakt ut som Ducklifors vid Vänsterpartiets bord. Fast längre.
...jag var skitförvirrad ett tag där och övervägde en stund om det faktiskt kunde vara My men uteslöt möjligheten att hon bestämt sig för att åka 60 mil till Falun utan att säga till mig. 24 maj, 2014 16:17 |
|
cirklar
Elev |
Ska snart på lärarmiddag och överväger om det blir för uppklätt med slips/fluga till min skjorta och väst.
24 maj, 2014 16:28 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av cirklar: Ska snart på lärarmiddag och överväger om det blir för uppklätt med slips/fluga till min skjorta och väst. Bowties are cool! Kör på fluga (eller slips), och om det känns för uppklätt på plats så är det bara att slinka in på en toalett och ta av sig den ![]()
24 maj, 2014 16:36 |
|
Ginny00
Elev |
Lyssnar på min self confidence-lista.
Den behöver utökas! Tipsa mig!! 24 maj, 2014 16:40 |
|
Fellrendión
Elev |
Alltså låtar som stärker självförtroendet? Keep holding on av Avril Lavigne Firework av Katy Perry Det är två bra låtar.
24 maj, 2014 16:59 |
|
Kintsugi
Prefekt |
...jag var sugen på stekta grönsaker.
Så det blev någon form av morot-färst spenat-champinjon-strimlad soltorkad tomat-qourn-omelett. :o :o Rätt gott! Men purjolöken (som jag alltid har hemma - men som var tok för sandig i butiken nu senast) hade gjort det perfekt. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 maj, 2014 17:19 |
|
stellaa
Elev |
herregud vad mycket jag städat och grejat idag. jaja vad gör man inte för att försöka fokusera sina tankar på annat..
![]() 24 maj, 2014 17:24 |
|
Mefour
Elev |
FRYSER
Stabil jävel utan några problem alls. 24 maj, 2014 17:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen