@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jag ska se divergent idag, ÄNTLIGEN ♥ har varit sjuk, haft gäster, PROV, varit bortrest osv... men ÄNTLIGEN så ska jag se den ♥ GLAD.
speech! 24 maj, 2014 09:46 |
|
Alexander Pierce-Morris
Elev |
24 maj, 2014 09:59 |
|
Syrup
Elev |
Sitter fortfarande och gläds åt min polares/kompis kommentarer igår xD "Du... Spökbilen talade nyss till mig. Den sa att *djupt andetag, viskar nästkommande ord* DU ska kvadda den!" Sedan satte han typ sin ena hand framför munnen som i en förvånad gest, och räckte mig kontrollen xD
24 maj, 2014 10:12 |
|
Alexander Pierce-Morris
Elev |
24 maj, 2014 10:19 |
|
potterflicka
Elev |
Jag tror faktiskt att jag ska gå ut frivilligt för en gångs skull.
En promenad är alltid trevlig när man är på humör. 24 maj, 2014 11:08 |
|
Frivolt
Elev |
Kulturnatta idaag
24 maj, 2014 11:41 |
|
Borttagen
|
Jag vaknade tre inatt och kände mig magsjuk
24 maj, 2014 11:51 |
|
potterflicka
Elev |
Det kliar förskräckligt mycket på min hals.
Irriterande. 24 maj, 2014 12:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Caty Delacour: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Caty Delacour: Du kan rolla med mig i stället! Något man inte ska göra när man är sjuk: Titta på slutet av Breaking down (Twilight). Jag svimmade. Jippi Jaaa Gäller det fortfarande? 24 maj, 2014 12:57 |
|
Elma00
Elev |
24 maj, 2014 13:02 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen