@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alexander Pierce-Morris
Elev |
24 maj, 2014 04:48 |
|
Hedwig96
Elev |
Oj de va många inloggade
Nu e jag påväg till Hesa 24 maj, 2014 04:51 |
|
Alexander Pierce-Morris
Elev |
24 maj, 2014 04:54 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Det har jag också hört. Det var därför de till slut dog ut. Mamma T-Rex föreslog pannkaka till kvällsmat, Pappa T-Rex tyckte det var plättar hon lagade, alla andra dinosaurierna kom och så var hela dinosauriepopulationen uppdelad i två grupper. Sen glömde alla bort att äta för de var så upptagna med att diskutera. True story. ^_^ Helt klart! Vetenskapen skyller på Big Bang, vi vet hur det var. Det var pannkakornas fel! Egentligen heter det Pangkakor, men ordet har ändrats sedan dinosauriernas tid. Hahahahahahahahaha. Åh. ♥ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 24 maj, 2014 06:09 |
|
Borttagen
|
Idag har jag två konserter
24 maj, 2014 07:09 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: JAG VILL SE X-MEN IKVÄLL MEN ORKAR INTE/HAR INTE TID/HÄNGER MED VETEKUDDE OCH CHOKLAD I AFTON. eeeehhuuuww... Hähä, jag står och väntar på mitt sällskap till bion just nu. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: JAG VILL SE X-MEN IKVÄLL MEN ORKAR INTE/HAR INTE TID/HÄNGER MED VETEKUDDE OCH CHOKLAD I AFTON. eeeehhuuuww... Hähä, jag står och väntar på mitt sällskap till bion just nu. aaaaahhhh, as-mega-avundsjuk! SPOILA INTE, men guda mig om du inte rapporterar om det var awesome eller freaking-mega-awesome! Den var... Episk! IIHHHHHH!!! JAG VILL SE NUNUNU! ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 maj, 2014 07:11 |
|
MizzNina
Elev |
![]() Min katt gav sig in i en lekstund med en larv. Något av det roligaste jag sett. Speciellt när larven kröp Mot Sixten(katten) och istället för att slå till den, så skuttade han en halvmeter i luften och fräste åt den. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 24 maj, 2014 07:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: JAG VILL SE X-MEN IKVÄLL MEN ORKAR INTE/HAR INTE TID/HÄNGER MED VETEKUDDE OCH CHOKLAD I AFTON. eeeehhuuuww... Hähä, jag står och väntar på mitt sällskap till bion just nu. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: JAG VILL SE X-MEN IKVÄLL MEN ORKAR INTE/HAR INTE TID/HÄNGER MED VETEKUDDE OCH CHOKLAD I AFTON. eeeehhuuuww... Hähä, jag står och väntar på mitt sällskap till bion just nu. aaaaahhhh, as-mega-avundsjuk! SPOILA INTE, men guda mig om du inte rapporterar om det var awesome eller freaking-mega-awesome! Den var... Episk! IIHHHHHH!!! JAG VILL SE NUNUNU! ♥ Se den så fort du kan! :> 24 maj, 2014 07:17 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: JAG VILL SE X-MEN IKVÄLL MEN ORKAR INTE/HAR INTE TID/HÄNGER MED VETEKUDDE OCH CHOKLAD I AFTON. eeeehhuuuww... Hähä, jag står och väntar på mitt sällskap till bion just nu. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: JAG VILL SE X-MEN IKVÄLL MEN ORKAR INTE/HAR INTE TID/HÄNGER MED VETEKUDDE OCH CHOKLAD I AFTON. eeeehhuuuww... Hähä, jag står och väntar på mitt sällskap till bion just nu. aaaaahhhh, as-mega-avundsjuk! SPOILA INTE, men guda mig om du inte rapporterar om det var awesome eller freaking-mega-awesome! Den var... Episk! IIHHHHHH!!! JAG VILL SE NUNUNU! ♥ Se den så fort du kan! :> Oh, I will! dessvärre finns väl inte tid innan den 4 juni, om jag inte tar mig tid mellan allt jobb, gym och studier som är. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 maj, 2014 07:27 |
|
Alexander Pierce-Morris
Elev |
24 maj, 2014 09:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen