@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
23 maj, 2014 22:47 |
|
Ithrenniel
Elev |
23 maj, 2014 22:49 |
|
YES
Elev |
23 maj, 2014 22:52 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Usla skådisar och dålig teknik + att versionen på Swefilmer är översatt med Google Translate med en del finska ord x Det är i varje fall så jag minns den, det var ett tag sen och vi såg bara de första åttio minutrarna för att det var det enda som fanns Nån annan kanske har en annan åsikt ^^ Åh ja men det lät inte bra! o: Fast det blev The Hobbit 2 istället :3
23 maj, 2014 23:05 |
|
Ginny_Power
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ginny_Power: Det känns som att det är lördag idag... Skulle just skriva "Är det inte det?" men så kom jag på att det inte är det. Jag gick också hem efter lunch idag och vi åt dessutom tidig middag i stan på en restaurang, så det kan ju vara därför... Men det gör mig inget, då känns helgen längre!
23 maj, 2014 23:08 |
|
Zeruda
Elev |
Madoka Magica äger!!!❤❤❤
SIND SIE DAS ESSEN? NEIN, WIR SIND DIE JÄGER!!! 23 maj, 2014 23:18 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av MizzNina: Det har jag också hört. Det var därför de till slut dog ut. Mamma T-Rex föreslog pannkaka till kvällsmat, Pappa T-Rex tyckte det var plättar hon lagade, alla andra dinosaurierna kom och så var hela dinosauriepopulationen uppdelad i två grupper. Sen glömde alla bort att äta för de var så upptagna med att diskutera. True story. ^_^ Helt klart! Vetenskapen skyller på Big Bang, vi vet hur det var. Det var pannkakornas fel! Egentligen heter det Pangkakor, men ordet har ändrats sedan dinosauriernas tid. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 23 maj, 2014 23:29 |
|
YES
Elev |
Det är jätte varmt och jag vill egentligen helst öppna ett fönster för att undvika att kvävas men jag vill inte ha dom där jäkla myggorna i mitt rum! >.<
Whatever
23 maj, 2014 23:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: JAG VILL SE X-MEN IKVÄLL MEN ORKAR INTE/HAR INTE TID/HÄNGER MED VETEKUDDE OCH CHOKLAD I AFTON. eeeehhuuuww... Hähä, jag står och väntar på mitt sällskap till bion just nu. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: JAG VILL SE X-MEN IKVÄLL MEN ORKAR INTE/HAR INTE TID/HÄNGER MED VETEKUDDE OCH CHOKLAD I AFTON. eeeehhuuuww... Hähä, jag står och väntar på mitt sällskap till bion just nu. aaaaahhhh, as-mega-avundsjuk! SPOILA INTE, men guda mig om du inte rapporterar om det var awesome eller freaking-mega-awesome! Den var... Episk! 24 maj, 2014 00:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av YES: Det är jätte varmt och jag vill egentligen helst öppna ett fönster för att undvika att kvävas men jag vill inte ha dom där jäkla myggorna i mitt rum! >.< Know that feeling! USCH! ^^ 24 maj, 2014 00:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen