@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Varför kommer så mycket på E- tidning?
Bara jag som älskar, vanliga gamla papperstidningen? xD Vi har morgontidningen som E- tidning vilket jag tycker är okej samt bra för miljön. Det är även enkelt att kolla igenom då inte allt intresserar mig. Men nu fick vi även erbjudande om Minernas Journal och Allt om Historia som och något annat som jag inte är intresserad av som E- tidning. Där går min gräns, det är sådant jag vill ha som trevlig gammal papperstidning som man kan spara, läsa utan datorskärm och bara mysa. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 23 maj, 2014 21:09
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-23 kl. 23:41
|
|
Borttagen
|
jag sitter i hotellrummet och nördar 5sos-låtar och videos ok alla andra är borta jag vet inte riktigt vart 23 maj, 2014 21:16 |
|
Solkatten
Elev |
Har en stor identitetskris om vilket elevhem jag tillhör. -.- Det lutar typ mot Ravenclaw/Slytherin men jag vet inte... :c Jag gjorde dessutom http://www.personalitylab.org/tests/ccq_hogwarts.htm för ett tag sedan och hamnade i Ravenclaw på första plats och andra plats Slytherin och jag har alltid fått Hufflepuff på det... Hufflepuff kom näst sist. Och på ett annat test om vilken mix av två elevhem man är blev jag Slytherclaw. Men om det är Ravenclaw/Slytherin vet jag inte vilket av de två som passar mig bäst. :s
Minns när jag gjorde Pottermore testet. Första gången hamnade jag i Gryffindor men trodde inte jag svarade rätt på frågorna och andra gången jag gjorde det hamnade jag i Slytherin. Men ibland känner jag mig inte Ravenclaw nog eller Slytherin nog och då känner jag mig mer som en Hufflepuff. Har läst en massa Slytherin tumblrs och allting passar in på mig... som att någon äntligen förstår mig. xD Jag hade förut två kompisar som jag alltid var med och båda var i Ravenclaw och jag kände mig lite utanför ibland och var hela tiden irriterad på att de skulle diskutera om allting hela tiden. Alla Ravenclaws är självklart annorlunda men tror inte det skulle vara något elevhem jag skulle trivas i att vara i direkt. Men Slytherin? Idk... känner igen mig så otroligt mycket men ändå inte. Hjälp? D: >.< "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2014 21:19
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-23 kl. 22:25
|
|
Ginny_Power
Elev |
23 maj, 2014 22:06 |
|
Anna-chan
Elev |
23 maj, 2014 22:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginny_Power: Det känns som att det är lördag idag... Skulle just skriva "Är det inte det?" men så kom jag på att det inte är det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2014 22:11 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag chattar med jättemånga mugglisar nu ju...Synd att hessactually inte är inloggad så att man får prata med honom genom kitto xD
23 maj, 2014 22:14 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Jag chattar med jättemånga mugglisar nu ju...Synd att hessactually inte är inloggad så att man får prata med honom genom kitto xD Nä alltså sarrih, han pratar inte med mig heller just nu - he's at dah cinema 23 maj, 2014 22:16 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av kitto: I knuw that x)Skrivet av yerAwizardThea: Jag chattar med jättemånga mugglisar nu ju...Synd att hessactually inte är inloggad så att man får prata med honom genom kitto xD Nä alltså sarrih, han pratar inte med mig heller just nu - he's at dah cinema
23 maj, 2014 22:18 |
|
Ithrenniel
Elev |
23 maj, 2014 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen