@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 23 maj, 2014 20:43 |
|
Borttagen
|
DET FINNS EN STUDSMATTA PÅ LEKPLATSEN VID HOTELLET srsly nu kan jag dö lycklig ♥♥♥♥♥ (efter 21:a september, givetvis)
Och imorgon kommer mina kusiner wiho! 23 maj, 2014 20:45 |
|
Solkatten
Elev |
På varje test jag gjort om "vilken färg som representerar mig" (eller ngt) får jag alltid blå. xD Men jag tror det passar mig och dessutom en av mina favoritfärger så länge jag kan minnas.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2014 20:51
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-23 kl. 20:51
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: SKA SEEEE! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: FINNS DET EN 2:A?!?!??!?!? Låt tårarna välla fram, idag ska jag titta på Titanic 2. Har någon sett den? Är den i så fall sorgligare än den 1:a? Eller kanske mindre? Lika mycket? Japp C: Haha okej xD Åh herregud, typ världens sämsta film -.- 23 maj, 2014 20:51 |
|
Anne Potter
Elev |
23 maj, 2014 20:52 |
|
Kim Potter
Elev |
23 maj, 2014 20:53 |
|
Hedwig96
Elev |
jag skall upp kl. 5 imoron
23 maj, 2014 20:53 |
|
Borttagen
|
Usla skådisar och dålig teknik + att versionen på Swefilmer är översatt med Google Translate med en del finska ord x Det är i varje fall så jag minns den, det var ett tag sen och vi såg bara de första åttio minutrarna för att det var det enda som fanns Nån annan kanske har en annan åsikt ^^ 23 maj, 2014 21:02 |
|
Solkatten
Elev |
http://www.allthetests.com/quiz31/quiz/1398825466/What-is-your-natural-element
For 40% you are: Congratulations! You are darkness! A rare and mysterious element, your virtues are mostly unknown. You have a dark beauty and a dark view on the world, and we all know there's nothing stopping you! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2014 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Du vet att du har en awesome lärare när hon börjar sjunga "highway to hell" av AC/DC på lektionen. Min lärare sjöng "Man ska ha huuusvagn". Jag kan inte bestämma mig för vilket som är tuffast! Må jag tillägga att min lärarinna headbangade till det? Oh, tro mig.. Din lärare är redan tuffast - och headbang gör det oövervinnligt! 23 maj, 2014 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen