@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noaidi
Elev |
Åh, började lyssna på The Collectives låtar igen. Får sådana fina minnen från 2012, när jag var ett sjukt stort fan av dem. Gör mig kinda sad att Zach har lämnat bandet tho :c
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 23 maj, 2014 19:46 |
|
Kim Potter
Elev |
Låt tårarna välla fram, idag ska jag titta på Titanic 2.
Har någon sett den? Är den i så fall sorgligare än den 1:a? Eller kanske mindre? Lika mycket?
23 maj, 2014 19:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: FINNS DET EN 2:A?!?!??!?!?Låt tårarna välla fram, idag ska jag titta på Titanic 2. Har någon sett den? Är den i så fall sorgligare än den 1:a? Eller kanske mindre? Lika mycket? 23 maj, 2014 19:48 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar till Divergent läggs ut på Swefilmer men det kommer ju ta lång tid. ;_; Har inte sett den. <//3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2014 19:54 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: FINNS DET EN 2:A?!?!??!?!? Låt tårarna välla fram, idag ska jag titta på Titanic 2. Har någon sett den? Är den i så fall sorgligare än den 1:a? Eller kanske mindre? Lika mycket? Japp C:
23 maj, 2014 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: SKA SEEEE!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: FINNS DET EN 2:A?!?!??!?!? Låt tårarna välla fram, idag ska jag titta på Titanic 2. Har någon sett den? Är den i så fall sorgligare än den 1:a? Eller kanske mindre? Lika mycket? Japp C: 23 maj, 2014 20:05 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: SKA SEEEE! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: FINNS DET EN 2:A?!?!??!?!? Låt tårarna välla fram, idag ska jag titta på Titanic 2. Har någon sett den? Är den i så fall sorgligare än den 1:a? Eller kanske mindre? Lika mycket? Japp C: Haha okej xD
23 maj, 2014 20:05 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 23 maj, 2014 20:17 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2014 20:35 |
|
baramin
Elev |
Om jag inte skriver klart en essä på 3 h kommer jag att få f i kursen. vill dö.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 23 maj, 2014 20:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen