@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
Kintsugi
Prefekt |
Helt slut! Arbetsdagen blev några fler timmar längre än planerat, och imorgon är det bara till att hugga in igen. Schysst, men fötterna hatar mig.
Och så fanns det inte många West Pride-band kvar att ge ut så bara specifika människor fick lov att hämta, jag får vänta till på måndag. Så jag åkte in till centrum i onödan. Kul. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 maj, 2014 18:16 |
|
Borttagen
|
28-29 grader varmt har det varit här hos mig idag......
ungefär 23 maj, 2014 18:24 |
Kintsugi
Prefekt |
Hur har jag aldrig lyckats höra om Dragon Gate-projektet? Helt otroligt ju. Vill ju dit bara för att få lite asiatisk inspiration
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/gavledala/dragon-gate-oppnar-i-sommar ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 maj, 2014 18:49 |
|
Ithrenniel
Elev |
23 maj, 2014 18:55 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: 28-29 grader varmt har det varit här hos mig idag...... ungefär Så varmt var det hos mig innan idag också. Helt vindstilla också. Men nu är det typ 20-22 grader någonting och riktigt skönt. c: "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2014 19:10 |
|
potterflicka
Elev |
Nu är min datortid borta - ett tag i alla fall.
Jag är otroligt överlycklig för att pappas servrar måste programmeras om, haha. 23 maj, 2014 19:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: 28-29 grader varmt har det varit här hos mig idag...... ungefär Så varmt var det hos mig innan idag också. Helt vindstilla också. Men nu är det typ 20-22 grader någonting och riktigt skönt. c: Okej, det var typ lika varmt igår som idag här, typ alla "klagar" för att det är så varmt.. 23 maj, 2014 19:17 |
Kintsugi
Prefekt |
JAG VILL SE X-MEN IKVÄLL MEN ORKAR INTE/HAR INTE TID/HÄNGER MED VETEKUDDE OCH CHOKLAD I AFTON. eeeehhuuuww...
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 maj, 2014 19:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi :JAG VILL SE X-MEN IKVÄLL MEN ORKAR INTE/HAR INTE TID/HÄNGER MED VETEKUDDE OCH CHOKLAD I AFTON. eeeehhuuuww... Hähä, jag står och väntar på mitt sällskap till bion just nu. 23 maj, 2014 19:32 |
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi :JAG VILL SE X-MEN IKVÄLL MEN ORKAR INTE/HAR INTE TID/HÄNGER MED VETEKUDDE OCH CHOKLAD I AFTON. eeeehhuuuww... Hähä, jag står och väntar på mitt sällskap till bion just nu. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi :JAG VILL SE X-MEN IKVÄLL MEN ORKAR INTE/HAR INTE TID/HÄNGER MED VETEKUDDE OCH CHOKLAD I AFTON. eeeehhuuuww... Hähä, jag står och väntar på mitt sällskap till bion just nu. aaaaahhhh, as-mega-avundsjuk! SPOILA INTE, men guda mig om du inte rapporterar om det var awesome eller freaking-mega-awesome! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 maj, 2014 19:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen