Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16701 16702 16703 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Kintsugi *
Prefekt

Avatar


Helt slut! Arbetsdagen blev några fler timmar längre än planerat, och imorgon är det bara till att hugga in igen. Schysst, men fötterna hatar mig.

Och så fanns det inte många West Pride-band kvar att ge ut så bara specifika människor fick lov att hämta, jag får vänta till på måndag. Så jag åkte in till centrum i onödan. Kul.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

23 maj, 2014 18:16

Borttagen

Avatar


28-29 grader varmt har det varit här hos mig idag......
ungefär

23 maj, 2014 18:24

Kintsugi *
Prefekt

Avatar


Hur har jag aldrig lyckats höra om Dragon Gate-projektet? Helt otroligt ju. Vill ju dit bara för att få lite asiatisk inspiration

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/gavledala/dragon-gate-oppnar-i-sommar

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

23 maj, 2014 18:49

Ithrenniel
Elev

Avatar


Nu försöker jag skriva... Det går rätt bra hittlils.. har dock inte kommit långt alls >.<

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Ftumblr_lroj8p7dNh1r3rbvro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2F94dae36941bbda2702310643e73903fb%2F4qnj1d8%2FJctoilxki%2Ftumblr_static_etiq67ngr94wo8444kwgw88g0_640_v2.gif

23 maj, 2014 18:55

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
28-29 grader varmt har det varit här hos mig idag......
ungefär

Så varmt var det hos mig innan idag också. Helt vindstilla också. Men nu är det typ 20-22 grader någonting och riktigt skönt. c:

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 maj, 2014 19:10

potterflicka
Elev

Avatar


Nu är min datortid borta - ett tag i alla fall.

Jag är otroligt överlycklig för att pappas servrar måste programmeras om, haha.

23 maj, 2014 19:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
28-29 grader varmt har det varit här hos mig idag......
ungefär

Så varmt var det hos mig innan idag också. Helt vindstilla också. Men nu är det typ 20-22 grader någonting och riktigt skönt. c:

Okej, det var typ lika varmt igår som idag här, typ alla "klagar" för att det är så varmt..

23 maj, 2014 19:17

Kintsugi *
Prefekt

Avatar


JAG VILL SE X-MEN IKVÄLL MEN ORKAR INTE/HAR INTE TID/HÄNGER MED VETEKUDDE OCH CHOKLAD I AFTON. eeeehhuuuww...

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

23 maj, 2014 19:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi *:
JAG VILL SE X-MEN IKVÄLL MEN ORKAR INTE/HAR INTE TID/HÄNGER MED VETEKUDDE OCH CHOKLAD I AFTON. eeeehhuuuww...

Hähä, jag står och väntar på mitt sällskap till bion just nu.

23 maj, 2014 19:32

Kintsugi *
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi *:
JAG VILL SE X-MEN IKVÄLL MEN ORKAR INTE/HAR INTE TID/HÄNGER MED VETEKUDDE OCH CHOKLAD I AFTON. eeeehhuuuww...

Hähä, jag står och väntar på mitt sällskap till bion just nu.
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi *:
JAG VILL SE X-MEN IKVÄLL MEN ORKAR INTE/HAR INTE TID/HÄNGER MED VETEKUDDE OCH CHOKLAD I AFTON. eeeehhuuuww...

Hähä, jag står och väntar på mitt sällskap till bion just nu.


aaaaahhhh, as-mega-avundsjuk! SPOILA INTE, men guda mig om du inte rapporterar om det var awesome eller freaking-mega-awesome!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

23 maj, 2014 19:36

1 2 3 ... 16701 16702 16703 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.