Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16700 16701 16702 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Siriusis:
Du vet att du har en awesome lärare när hon sjunger "highway to hell" av AC/DC på lektionen.

Seriöst? XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

23 maj, 2014 15:26

Siriusis
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Siriusis:
Du vet att du har en awesome lärare när hon börjar sjunga "highway to hell" av AC/DC på lektionen.

Seriöst? XD

yup X3

Hai

23 maj, 2014 15:29

Fellrendión
Elev

Avatar


Afturelding: Du är jättefin! Färgen klär dig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

23 maj, 2014 15:54

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Siriusis:
Du vet att du har en awesome lärare när hon börjar sjunga "highway to hell" av AC/DC på lektionen.


Min lärare sjöng "Man ska ha huuusvagn".


23 maj, 2014 16:11

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Siriusis:
Du vet att du har en awesome lärare när hon börjar sjunga "highway to hell" av AC/DC på lektionen.


Min lärare sjöng "Man ska ha huuusvagn".



Jag kan inte bestämma mig för vilket som är tuffast!

23 maj, 2014 16:24

Borttagen

Avatar


Äntligen äntligen! Precis lämnat in sista labbrapporten för denna läsperiod. SÅ SKÖNT. Hade sån ångest när läsperioden började när jag såg att det var TRE labbrapporter på 5 labbar. Plus en på fysiken och en redovisning på biologin. Nu är det bara biologiredovisningen kvar

23 maj, 2014 16:28

Borttagen

Avatar


Gick nästan vilse på hotellet haha : (((( Det är stoooort och läskigt när man är själv </3

Och när vi var ute och gick så var det en kille som ville bjuda mig på öl........ jag har hört att jag ser äldre ut än vad jag egentligen är, men SÅ gammal?

23 maj, 2014 17:11

Solkatten
Elev

Avatar


Så mycket skönare det är ute nu. :3 Så jobbigt med värme. :c

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 maj, 2014 17:29

Minihäst
Elev

Avatar


Länka jily fanfiction på engelska? Pliiiiiiz

another day, another slay

23 maj, 2014 17:47

Detta inlägg ändrades senast 2014-05-23 kl. 18:57
Antal ändringar: 1

Siriusis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Siriusis:
Du vet att du har en awesome lärare när hon börjar sjunga "highway to hell" av AC/DC på lektionen.


Min lärare sjöng "Man ska ha huuusvagn".



Jag kan inte bestämma mig för vilket som är tuffast!

Må jag tillägga att min lärarinna headbangade till det?

Hai

23 maj, 2014 18:06

1 2 3 ... 16700 16701 16702 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.