@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Siriusis: Du vet att du har en awesome lärare när hon sjunger "highway to hell" av AC/DC på lektionen. Seriöst? XD
23 maj, 2014 15:26 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Siriusis: Du vet att du har en awesome lärare när hon börjar sjunga "highway to hell" av AC/DC på lektionen. Seriöst? XD yup X3 Hai 23 maj, 2014 15:29 |
|
Fellrendión
Elev |
23 maj, 2014 15:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Siriusis: Du vet att du har en awesome lärare när hon börjar sjunga "highway to hell" av AC/DC på lektionen. Min lärare sjöng "Man ska ha huuusvagn". 23 maj, 2014 16:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Du vet att du har en awesome lärare när hon börjar sjunga "highway to hell" av AC/DC på lektionen. Min lärare sjöng "Man ska ha huuusvagn". Jag kan inte bestämma mig för vilket som är tuffast! 23 maj, 2014 16:24 |
|
Borttagen
|
Äntligen äntligen! Precis lämnat in sista labbrapporten för denna läsperiod. SÅ SKÖNT. Hade sån ångest när läsperioden började när jag såg att det var TRE labbrapporter på 5 labbar. Plus en på fysiken och en redovisning på biologin. Nu är det bara biologiredovisningen kvar
23 maj, 2014 16:28 |
|
Borttagen
|
Gick nästan vilse på hotellet haha : (((( Det är stoooort och läskigt när man är själv </3
Och när vi var ute och gick så var det en kille som ville bjuda mig på öl........ jag har hört att jag ser äldre ut än vad jag egentligen är, men SÅ gammal? 23 maj, 2014 17:11 |
|
Solkatten
Elev |
Så mycket skönare det är ute nu. :3 Så jobbigt med värme. :c
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2014 17:29 |
|
Minihäst
Elev |
Länka jily fanfiction på engelska? Pliiiiiiz
another day, another slay 23 maj, 2014 17:47
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-23 kl. 18:57
|
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Siriusis: Du vet att du har en awesome lärare när hon börjar sjunga "highway to hell" av AC/DC på lektionen. Min lärare sjöng "Man ska ha huuusvagn". Jag kan inte bestämma mig för vilket som är tuffast! Må jag tillägga att min lärarinna headbangade till det? Hai 23 maj, 2014 18:06 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen