Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16699 16700 16701 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Åka till vet med valp idag då. Hoppas det inte är något allvarligt


Vad är det som händer?


Naa, vi skaffade ju en till hund för en o en halv vecka sen. Hon har varit konstant dålig i magen, lös osv. Vi gav henne nå, canipro eller nått o det hjälpte i några dagar men nu är det som innan igen. Hon har börjat tappa massa päls o går ner i vikt o det känns ju inte riktigt stabilt för en hundvalp.

23 maj, 2014 12:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Åka till vet med valp idag då. Hoppas det inte är något allvarligt


Vad är det som händer?


Naa, vi skaffade ju en till hund för en o en halv vecka sen. Hon har varit konstant dålig i magen, lös osv. Vi gav henne nå, canipro eller nått o det hjälpte i några dagar men nu är det som innan igen. Hon har börjat tappa massa päls o går ner i vikt o det känns ju inte riktigt stabilt för en hundvalp.


Oh, stackars.. Det är nog förhoppningsvis något liten influensa eller något. Jag hoppas det går bra!

23 maj, 2014 12:44

Solkatten
Elev

Avatar


Vi har typ 26-28 grader här...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 maj, 2014 13:07

Borttagen

Avatar


Det hade varit lätt att falla.
För varje hård motvind vacklar jag till, ibland mer än vanligtvis - och även om jag ibland faktiskt har fallit så har jag alltid sett till att ta mig upp igen, just för att jag måste.
Det hade varit lätt att tappa tron, men för varje gång något hemskt händer omfamnar jag världen mer än förut, för det påminner mig om hur skört allt är. Hur ingenting är självklart, hur ingenting kan tas gör givet.. Man kanske inte ska vänta med allt det där man vill göra, åtminstone inte med det man faktiskt kan göra nu.

Därför ska jag logga ut och fortsätta skriva nu. Ett maraton av konstant skrivande.. Jag vill verkligen inte att den ska ligga gömd i en byrålåda.
Den måste bli färdig nu..

23 maj, 2014 13:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Vi har typ 26-28 grader här...

Vi har 25, men det är tillräckligt varmt! Nästan för varmt...

23 maj, 2014 14:07

Majen00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Vi har typ 26-28 grader här...

Vi har 25, men det är tillräckligt varmt! Nästan för varmt...
Hos oss är det 29° i solen, men det blåser (sydliga vindar tror jag) så det fläktar skönt ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FVerifiableUntriedIguanodon-size_restricted.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb42a011ac91cc0ca7d5cc9cc5ce486bb%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D13260619

23 maj, 2014 14:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Afturelding:
GRÖNT HÅR!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-prn2%2Ft1.0-9%2F10364034_10152246234874342_4910128781153908869_n.jpg

(sanna1324567)
FABULÖST

(btw, ni slipper mig inte. Det finns internet på hotellet )

23 maj, 2014 15:00

Borttagen

Avatar


ROLLA MED MIIIIIIG!
Jag är en sjukskriven tös som har tråkigt vaaaaarje dag hela tideeeen måste rolla! Just uggla mig!

23 maj, 2014 15:22

Borttagen

Avatar


Det var så jävla vackert när vi lyfte med planet och hade kommit en liten bit. Solen lyste ner genom molnen och skimrade sådär vackert, och på vattnet så var det stora solfläckar. Mina beskrivningar ger det inte rättvisa på långa vägar, tho

Och det var jättecoolt att titta ut när vi flög över Alperna

23 maj, 2014 15:23

Siriusis
Elev

Avatar

+1


Du vet att du har en awesome lärare när hon börjar sjunga "highway to hell" av AC/DC på lektionen.

Hai

23 maj, 2014 15:24

1 2 3 ... 16699 16700 16701 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.