@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: JAG KAN INTE STÅ.. SÖ-OGDSJKGDÖSOGÖÅJSDGÖOSIDUGGHDÖSOIGJSÖGJ SJKDGKJSGS JAG ÄR SÅ GLAAAAAAD! OMTWTFOMTWTF *fangirl-skrik* OCH SEN NÄR DE PRESENTERAR VINNAREN SÅ BÖRJAR DE SPELA SOUNDTRACKET OCH STEVEN SER SÅ SJUKT GLAD UUUUUTTT... KAFJÖÅOJÖSDOÄDJSGOPSD.. OMG.. JAG DÖÖÖR! ♥ ♥ OMG JAG SITTER OCH SKAKAR ÄR SÅ GLAAD AV NÅGON ANLEDNING FÖR DET HÄR♥♥ ASSÅ.. JAG KAN INTE.. DET FINNS INTE, JAG TRODDE INTE FILMEN SKULLE VINNA EN GOLDEN GLOBE OCH HAN NÄMNDE JAMIE I SITT TAL OCH ALLT ÄR BARA SÅ UNDERBART OCH JA.. Mitt liv blev plötsligt för underbart ♥ ASSÅ OMT, ÄLSKAR DET DÄR SOUNDTRACKET HAR DET SOM RINGSIGNAL ♥♥ omt, måste lugnar ner mig nu x)
17 jan, 2012 21:13 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
17 jan, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: JAG KAN INTE STÅ.. SÖ-OGDSJKGDÖSOGÖÅJSDGÖOSIDUGGHDÖSOIGJSÖGJ SJKDGKJSGS JAG ÄR SÅ GLAAAAAAD! OMTWTFOMTWTF *fangirl-skrik* OCH SEN NÄR DE PRESENTERAR VINNAREN SÅ BÖRJAR DE SPELA SOUNDTRACKET OCH STEVEN SER SÅ SJUKT GLAD UUUUUTTT... KAFJÖÅOJÖSDOÄDJSGOPSD.. OMG.. JAG DÖÖÖR! ♥ ♥ OMG JAG SITTER OCH SKAKAR ÄR SÅ GLAAD AV NÅGON ANLEDNING FÖR DET HÄR♥♥ ASSÅ.. JAG KAN INTE.. DET FINNS INTE, JAG TRODDE INTE FILMEN SKULLE VINNA EN GOLDEN GLOBE OCH HAN NÄMNDE JAMIE I SITT TAL OCH ALLT ÄR BARA SÅ UNDERBART OCH JA.. Mitt liv blev plötsligt för underbart ♥ ASSÅ OMT, ÄLSKAR DET DÄR SOUNDTRACKET HAR DET SOM RINGSIGNAL ♥♥ omt, måste lugnar ner mig nu x) DET MÅSTE JAG OCKSÅ HA.. IPHONE HERE I COOOOOMME! Jag måste också lugna ner mig, det skulle ha varit mest åsum om man kunde ha sett det live ♥ 17 jan, 2012 21:15 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: JAG KAN INTE STÅ.. SÖ-OGDSJKGDÖSOGÖÅJSDGÖOSIDUGGHDÖSOIGJSÖGJ SJKDGKJSGS JAG ÄR SÅ GLAAAAAAD! OMTWTFOMTWTF *fangirl-skrik* OCH SEN NÄR DE PRESENTERAR VINNAREN SÅ BÖRJAR DE SPELA SOUNDTRACKET OCH STEVEN SER SÅ SJUKT GLAD UUUUUTTT... KAFJÖÅOJÖSDOÄDJSGOPSD.. OMG.. JAG DÖÖÖR! ♥ ♥ OMG JAG SITTER OCH SKAKAR ÄR SÅ GLAAD AV NÅGON ANLEDNING FÖR DET HÄR♥♥ ASSÅ.. JAG KAN INTE.. DET FINNS INTE, JAG TRODDE INTE FILMEN SKULLE VINNA EN GOLDEN GLOBE OCH HAN NÄMNDE JAMIE I SITT TAL OCH ALLT ÄR BARA SÅ UNDERBART OCH JA.. Mitt liv blev plötsligt för underbart ♥ ASSÅ OMT, ÄLSKAR DET DÄR SOUNDTRACKET HAR DET SOM RINGSIGNAL ♥♥ omt, måste lugnar ner mig nu x) DET MÅSTE JAG OCKSÅ HA.. IPHONE HERE I COOOOOMME! Jag måste också lugna ner mig, det skulle ha varit mest åsum om man kunde ha sett det live ♥ Den kostar 12 kr, men såå värt det, sitter och lyssnar innan jag svarar, ibland missar jag oxå xD
17 jan, 2012 21:17 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Please någon joina mig i Ormdinosaurielandet (http://www.mugglarportalen.se/#location.php?q=Ormdinosaurielandet)! Någon som sett Jurassic Park filmerna? En orm dinosaurie är med där (ett öga av en dinsaurie som tittar upp över en gren. Det var den första av dem alla. Här är min ytterst snygga teckning på hur en ormdinosaurie ser ut:
![]() Läs i min press ör mer fakta om ormdinosaurierna. Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 17 jan, 2012 21:30 |
|
LoonyMe
Elev |
17 jan, 2012 21:31 |
|
linnvendela
Elev |
Alla dissar mitt inlägg i Skriva av sig-tråden...
Jaha. 17 jan, 2012 21:36 |
|
scarhead
Lärare |
17 jan, 2012 21:39 |
|
Trudor
Elev |
Dumdidum... Längar så sjukt till Fredag!
Once a gryff, always a gryff. 17 jan, 2012 21:39 |
|
Aleander
Elev |
17 jan, 2012 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen