Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
12 aug, 2012 22:02 |
|
t i l d a
Elev |
AlexZz naw, tack! ♥ allvarligt har jag fått dig att gråta? o.O du har iaf fått mig att skratta, mycket xD
Love u!
12 aug, 2012 22:03 |
|
Hp Luna
Elev |
12 aug, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
12 aug, 2012 22:05 |
|
9te
Elev |
12 aug, 2012 22:09 |
|
Hope Potter
Elev |
AlexZz: Nawnawnawnaw :'D
Mimmi tycker väldigt mycket att DU är en superawzum vän och författare ♥ Men btw; Kollar du OS-avslutningen på tv? Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
12 aug, 2012 22:25 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Hope Potter: AlexZz: Nawnawnawnaw :'D Mimmi tycker väldigt mycket att DU är en superawzum vän och författare ♥ Men btw; Kollar du OS-avslutningen på tv? Don't lie. D: Nope, kollar inte på OS-avslutningen. O_O . .
12 aug, 2012 22:28 |
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Hope Potter: AlexZz: Nawnawnawnaw :'D Mimmi tycker väldigt mycket att DU är en superawzum vän och författare ♥ Men btw; Kollar du OS-avslutningen på tv? Don't lie. D: Nope, kollar inte på OS-avslutningen. O_O I DON'T! ♥ Gör det! Det är ju awzum med avslutningar! Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
12 aug, 2012 22:31 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Hope Potter: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Hope Potter: AlexZz: Nawnawnawnaw :'D Mimmi tycker väldigt mycket att DU är en superawzum vän och författare ♥ Men btw; Kollar du OS-avslutningen på tv? Don't lie. D: Nope, kollar inte på OS-avslutningen. O_O I DON'T! ♥ Gör det! Det är ju awzum med avslutningar! ... Jag har inte kollat på OS, jag kommer inte göra det. XD . .
12 aug, 2012 22:33 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Måntass: luna99 du är superduktigt på att rolla! Chewbacca vi har inte pratat, är säker på det. Men du har ett coolt namn och skulle gärna rolla med dig Safrina vi har inte pratat, men jag har sett dig ganska mycket och tycker att du skriver bra saker. AlexZz cool, rolig och är SKIT duktig på att rolla Kintsugi gillar ditt användarnamn och dina inlägg linnlovegood Rolig tjej som finns överallt, älskar My Little Ponny, jag är i idel öra till allt här på mugglis Ginny99 kul tjej EllenMai har en ägig Mugglis game! Du måste skriva! 9te jag vet inte mycket om dig, men skulle gärna veta Klaus ÄLSKAR Klaus, jag vet, jag har redan skrivit det. Men det är ju helsant! ♥ The-little-Gryff vi har uggat! VattenBlå en av mina bästa vänner! jag vet inte vad jag ska skriva om dig här, men jag hoppas att du förstår endå att jag tycker hemskt mycket om dig! Allebasi_reserv aw! En riktig kulkul tjej! amanda1104 duktigt på att rolla, beskriva mm. skulle gärna läsa en ff av dig någon gång Erfa har skapat världens bästa sida! LucyMalfoy jag älskar att rolla med dig ♥ lillamymin vi har inte ugglat va? har inte sett dig så mycket, men gillar din profilbild HarryPotterr ÄLSKAR DIN PROFIL! Tack vad snällt" Och du har ju rätt i att vi inte har pratat. Det är väl synd tycker jag. Skicka en uggla när du vill
12 aug, 2012 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen