Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emma Longbottom
Elev |
Hm, hm... Jag har ingen jävla aning om jag är kär eller inte. Troligen. AAAAAAHHHH. Jag vet inte ens om han tycker om mig. Blä.
"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 12 sep, 2012 15:43 |
|
Borttagen
|
Det finns två killar i min klass som... åhhh jag vet inte. Dom är underbara ♥ Varje gång någon av dem pratar med mig, blir jag superblyg, och kan inte andas typ. :> Idag kramade en av dem mig, L kan vi kalla honom, ooommmg säger jag bara!!! XD
Är det normalt att ha en crush på två stycken samtidigt? x) 12 sep, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det finns två killar i min klass som... åhhh jag vet inte. Dom är underbara ♥ Varje gång någon av dem pratar med mig, blir jag superblyg, och kan inte andas typ. :> Idag kramade en av dem mig, L kan vi kalla honom, ooommmg säger jag bara!!! XD Är det normalt att ha en crush på två stycken samtidigt? x) Jag hade en crush ¨på 6 samtidigt 12 sep, 2012 17:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det finns två killar i min klass som... åhhh jag vet inte. Dom är underbara ♥ Varje gång någon av dem pratar med mig, blir jag superblyg, och kan inte andas typ. :> Idag kramade en av dem mig, L kan vi kalla honom, ooommmg säger jag bara!!! XD Är det normalt att ha en crush på två stycken samtidigt? x) Jag hade en crush ¨på 6 samtidigt aha ok. Men det känns lite weird, eftersom killarna i fråga är väldigt bra kompisar. Dom är alltid med varandra :> 12 sep, 2012 18:32 |
|
Corriiz
Elev |
Jag är helt förälskad i en kille i klassen.. Men det känns som han gillar mig.. Men ändå inte.. Jag är skiträdd!
![]()
12 sep, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det finns två killar i min klass som... åhhh jag vet inte. Dom är underbara ♥ Varje gång någon av dem pratar med mig, blir jag superblyg, och kan inte andas typ. :> Idag kramade en av dem mig, L kan vi kalla honom, ooommmg säger jag bara!!! XD Är det normalt att ha en crush på två stycken samtidigt? x) Jag hade en crush ¨på 6 samtidigt aha ok. Men det känns lite weird, eftersom killarna i fråga är väldigt bra kompisar. Dom är alltid med varandra :> Okej, det känns ju lote jobbigt. 12 sep, 2012 18:39 |
|
Emma Longbottom
Elev |
På idrotten skulle vi gå runt i en cirkel och hålla den framför på axlarna. Då kom ju han efter mig. Och sedan skulle vi gå så tätt så att man "hölls" fast av den framför och bakom... Behövde bara skriva av mig lite...
"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 12 sep, 2012 19:20 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
12 sep, 2012 19:43 |
|
Borttagen
|
Jo, det är så här att jag är totalt olyckligt kär i en kille. Han vet verkligen inte om att jag finns, eller han bryr sig inte om mig. Vi sitter nästan alltid emot varandra på lunchen eftersom att jag alltid sätter mig mittemot honom.
Han är populär och en tjej vid vårat lunchbords flörtar alltid med honom. Misstänker att de är ihop. Jag är den finniga, fula bokmallen som ingen bryr sig om. Alla gillar honom, alla pratar om honom. Alla tycker det är så cool att han kan cykla enhjuling och allt sånt. Någon få gillar mig, ingen pratar om mig. Ingen bryr sig om att jag kan cykla enhjuling eller at jag läser fort eller hur långt min kvitto från bibloteket är. Seroiöst, det skulle aldrig funka mellan oss. Han och jag… vi är så oliks. Han vet knappt om att jag finns. (ville bara gära mig hörd) 12 sep, 2012 20:20 |
|
Seriously
Elev |
There's a guy in my german class, he is like really smart, cute, sweet and kind...
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 13 sep, 2012 02:56 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen