Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
1 dec, 2011 18:36 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
"Blöööööööööö, jag hinner sitta vid mugglis också."
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 1 dec, 2011 18:38 |
|
Thilda
Elev |
"Ska vi laga mat vid 19?"
1 dec, 2011 18:42 |
|
mitchan
Lärare |
1 dec, 2011 18:43 |
|
baramin
Elev |
"Tack för maten"
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 1 dec, 2011 18:45 |
|
Leptuna
Elev |
Mamma, han skickar pengar till John.. bara så du vet.. *Mystik i luften.. bampbambaaaaa*
The lions will eat you all up.. Hö! 1 dec, 2011 18:49 |
|
Bugglan
Elev |
"Vad ska vi äta idag?"
1 dec, 2011 18:49 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
"Konstigt, mysko, vad är det här?"
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 1 dec, 2011 18:52 |
|
L
Elev |
"Herpderp, Merpf på dig smartskalle.."
Jag vet, jag har konstiga ljud för mig... OwO i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork 1 dec, 2011 18:54 |
|
Borttagen
|
"FAAAAN!"
1 dec, 2011 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen