Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

TartyAwesome Club

Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club

1 2 3 ... 166 167 168 ... 280 281 282
Användare Inlägg
Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa

Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet!

Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa

Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet!

Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså!

TVM musik är bättre!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

11 nov, 2017 22:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa

Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet!

Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa

Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet!

Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså!

TVM musik är bättre!

Va? Hur du tänka? Inte alls? Brott mot mänskligheten!

Bara lyssna på den här geniala texten med ett sånt djup i sig

imse vimse spindelFUCK YEAH
klättra upp för trånFUCK YEAH

11 nov, 2017 22:13

Borttagen

Avatar


JAG SKA GÅ UT OCH MÖRDA ALLA!
FÖR DE E SÅ KUUL!
NI TYCKER JAG E GALEN
MEN JAG HAR NOG TAPPAT EN SKRUV
MEN JAG E OCKSÅ COOL
INTE BARA EN MÖRDARE
SÅ SNÄLLA SLUTA DÖMA MIG
FÖR JAG E JU BARA EN COOL VAMPYR

11 nov, 2017 22:13

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa

Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet!

Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa

Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet!

Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså!

TVM musik är bättre!

Va? Hur du tänka? Inte alls? Brott mot mänskligheten!

Bara lyssna på den här geniala texten med ett sånt djup i sig

imse vimse spindelFUCK YEAH
klättra upp för trånFUCK YEAH

Mäh! Hade ju inte en ända jättespork med i texten ju! Eller snyltare!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

11 nov, 2017 22:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa

Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet!

Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa

Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet!

Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså!

TVM musik är bättre!

Va? Hur du tänka? Inte alls? Brott mot mänskligheten!

Bara lyssna på den här geniala texten med ett sånt djup i sig

imse vimse spindelFUCK YEAH
klättra upp för trånFUCK YEAH

Mäh! Hade ju inte en ända jättespork med i texten ju! Eller snyltare!

Nähä, men har du en mors lilla Olle med i texten då? Nä precis, jag trodde väl inte det

11 nov, 2017 22:15

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa

Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet!

Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa

Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet!

Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså!

TVM musik är bättre!

Va? Hur du tänka? Inte alls? Brott mot mänskligheten!

Bara lyssna på den här geniala texten med ett sånt djup i sig

imse vimse spindelFUCK YEAH
klättra upp för trånFUCK YEAH

Mäh! Hade ju inte en ända jättespork med i texten ju! Eller snyltare!

Nähä, men har du en mors lilla Olle med i texten då? Nä precis, jag trodde väl inte det

Men det är ingen hitlerhälsning där ju! Det har vi i living on a jetplane. Eller så är det leaving. Står alltid olika.

Varför stava rätt när man kan stava fel?

11 nov, 2017 22:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa

Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet!

Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa

Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet!

Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså!

TVM musik är bättre!

Va? Hur du tänka? Inte alls? Brott mot mänskligheten!

Bara lyssna på den här geniala texten med ett sånt djup i sig

imse vimse spindelFUCK YEAH
klättra upp för trånFUCK YEAH

Mäh! Hade ju inte en ända jättespork med i texten ju! Eller snyltare!

Nähä, men har du en mors lilla Olle med i texten då? Nä precis, jag trodde väl inte det

Men det är ingen hitlerhälsning där ju! Det har vi i living on a jetplane. Eller så är det leaving. Står alltid olika.

Vadå kan du inte texten?
Mors lille Olle i paraden gick
Hakors på bröstet och hitler i blick
Nävarna små på juden slå
När han tillsammans med alla gå
Men ser man på, vem är det där
Nazisterna hurra, Olle blir glad
Adolf hitler, det var bra se god dag
Sträcker fram handen liten i luften
Säger orden, heil hitler hej hå

Exakt, vilken visa hade inte hitlerhälsningen,

11 nov, 2017 22:22

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa

Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet!

Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Belluna tonks:
Skrivet av GinnyHermionePotter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Belluna tonks:
tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son....................

Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG
Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin!
Min farbror heter Martin.......
Jag tycker Martin är ett fint namn!
Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!)

Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så...
Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.

Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det!
Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!

Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin
Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥

Mig har två mellannamn, mig kränkt nu
Men kupp, jag älskar mitt namn
Jag vet nog bara ett av dem! Det på O!
OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko

Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju!

Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta

Jooooo!
Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT!

Neeeeeej!
Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa

Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet!

Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså!

TVM musik är bättre!

Va? Hur du tänka? Inte alls? Brott mot mänskligheten!

Bara lyssna på den här geniala texten med ett sånt djup i sig

imse vimse spindelFUCK YEAH
klättra upp för trånFUCK YEAH

Mäh! Hade ju inte en ända jättespork med i texten ju! Eller snyltare!

Nähä, men har du en mors lilla Olle med i texten då? Nä precis, jag trodde väl inte det

Men det är ingen hitlerhälsning där ju! Det har vi i living on a jetplane. Eller så är det leaving. Står alltid olika.

Vadå kan du inte texten?
Mors lille Olle i paraden gick
Hakors på bröstet och hitler i blick
Nävarna små på juden slå
När han tillsammans med alla gå
Men ser man på, vem är det där
Nazisterna hurra, Olle blir glad
Adolf hitler, det var bra se god dag
Sträcker fram handen liten i luften
Säger orden, heil hitler hej hå

Exakt, vilken visa hade inte hitlerhälsningen,

Men. Men.
Katos mamma är en sten!
Och vi har jävligt många ballader!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

11 nov, 2017 22:26

Borttagen

Avatar


Suck, Tonks/Luna har du ingen koll alls, katos mamma är ju samma person som Olles mor. Noll koll du har alltså
Och finns det någon bättre ballad än bamse?

11 nov, 2017 22:37

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Suck, Tonks/Luna har du ingen koll alls, katos mamma är ju samma person som Olles mor. Noll koll du har alltså
Och finns det någon bättre ballad än bamse?

Men den heter ju inte balladen om Bamse!
Vi har ju balladen om herr Frederick åkare och Cecilia lind.
Och balladen om den kaxiga myran. Balladen om konsekvenser. M.m

Varför stava rätt när man kan stava fel?

11 nov, 2017 22:39

1 2 3 ... 166 167 168 ... 280 281 282

Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club

Du får inte svara på den här tråden.