TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet! Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet! Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså! TVM musik är bättre! Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 nov, 2017 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet! Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet! Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså! TVM musik är bättre! Va? Hur du tänka? Inte alls? Brott mot mänskligheten! Bara lyssna på den här geniala texten med ett sånt djup i sig imse vimse spindelFUCK YEAH klättra upp för trånFUCK YEAH 11 nov, 2017 22:13 |
|
Borttagen
|
JAG SKA GÅ UT OCH MÖRDA ALLA!
FÖR DE E SÅ KUUL! NI TYCKER JAG E GALEN MEN JAG HAR NOG TAPPAT EN SKRUV MEN JAG E OCKSÅ COOL INTE BARA EN MÖRDARE SÅ SNÄLLA SLUTA DÖMA MIG FÖR JAG E JU BARA EN COOL VAMPYR 11 nov, 2017 22:13 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet! Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet! Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså! TVM musik är bättre! Va? Hur du tänka? Inte alls? Brott mot mänskligheten! Bara lyssna på den här geniala texten med ett sånt djup i sig imse vimse spindelFUCK YEAH klättra upp för trånFUCK YEAH Mäh! Hade ju inte en ända jättespork med i texten ju! Eller snyltare! Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 nov, 2017 22:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet! Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet! Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså! TVM musik är bättre! Va? Hur du tänka? Inte alls? Brott mot mänskligheten! Bara lyssna på den här geniala texten med ett sånt djup i sig imse vimse spindelFUCK YEAH klättra upp för trånFUCK YEAH Mäh! Hade ju inte en ända jättespork med i texten ju! Eller snyltare! Nähä, men har du en mors lilla Olle med i texten då? Nä precis, jag trodde väl inte det 11 nov, 2017 22:15 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet! Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet! Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså! TVM musik är bättre! Va? Hur du tänka? Inte alls? Brott mot mänskligheten! Bara lyssna på den här geniala texten med ett sånt djup i sig imse vimse spindelFUCK YEAH klättra upp för trånFUCK YEAH Mäh! Hade ju inte en ända jättespork med i texten ju! Eller snyltare! Nähä, men har du en mors lilla Olle med i texten då? Nä precis, jag trodde väl inte det Men det är ingen hitlerhälsning där ju! Det har vi i living on a jetplane. Eller så är det leaving. Står alltid olika. Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 nov, 2017 22:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet! Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet! Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså! TVM musik är bättre! Va? Hur du tänka? Inte alls? Brott mot mänskligheten! Bara lyssna på den här geniala texten med ett sånt djup i sig imse vimse spindelFUCK YEAH klättra upp för trånFUCK YEAH Mäh! Hade ju inte en ända jättespork med i texten ju! Eller snyltare! Nähä, men har du en mors lilla Olle med i texten då? Nä precis, jag trodde väl inte det Men det är ingen hitlerhälsning där ju! Det har vi i living on a jetplane. Eller så är det leaving. Står alltid olika. Vadå kan du inte texten? Mors lille Olle i paraden gick Hakors på bröstet och hitler i blick Nävarna små på juden slå När han tillsammans med alla gå Men ser man på, vem är det där Nazisterna hurra, Olle blir glad Adolf hitler, det var bra se god dag Sträcker fram handen liten i luften Säger orden, heil hitler hej hå Exakt, vilken visa hade inte hitlerhälsningen, 11 nov, 2017 22:22 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet! Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: OSCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR I THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Skrivet av Borttagen: Jag vet nog bara ett av dem! Det på O! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn Näääääääjjjj fjelstjavat ditt pjucko Martin goes crazy när han inte längre måste anstränga sig inför ministeriet. Ioförsig, jag flippade ju ur över Nisse, fast det är seriösa grejer ju! Schhh det här är inte officielt jag, du har inte sett någonting, du vet ingenting och jag har inget med det här att glta Jooooo! Och nu lyssnar jag på barnvisor också... INTE MITT FEL ATT TVM ÄR KONSTIGT! Neeeeeej! Barnvisor låter skojsigt, jag kan massa Nu headbangar jag(och mimar) till Save Tonight iställlet! Löjligt, jag headbangar till mors lilla Olle, det är musik det asså! TVM musik är bättre! Va? Hur du tänka? Inte alls? Brott mot mänskligheten! Bara lyssna på den här geniala texten med ett sånt djup i sig imse vimse spindelFUCK YEAH klättra upp för trånFUCK YEAH Mäh! Hade ju inte en ända jättespork med i texten ju! Eller snyltare! Nähä, men har du en mors lilla Olle med i texten då? Nä precis, jag trodde väl inte det Men det är ingen hitlerhälsning där ju! Det har vi i living on a jetplane. Eller så är det leaving. Står alltid olika. Vadå kan du inte texten? Mors lille Olle i paraden gick Hakors på bröstet och hitler i blick Nävarna små på juden slå När han tillsammans med alla gå Men ser man på, vem är det där Nazisterna hurra, Olle blir glad Adolf hitler, det var bra se god dag Sträcker fram handen liten i luften Säger orden, heil hitler hej hå Exakt, vilken visa hade inte hitlerhälsningen, Men. Men. Katos mamma är en sten! Och vi har jävligt många ballader! Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 nov, 2017 22:26 |
|
Borttagen
|
Suck, Tonks/Luna har du ingen koll alls, katos mamma är ju samma person som Olles mor. Noll koll du har alltså
Och finns det någon bättre ballad än bamse? 11 nov, 2017 22:37 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Suck, Tonks/Luna har du ingen koll alls, katos mamma är ju samma person som Olles mor. Noll koll du har alltså Och finns det någon bättre ballad än bamse? Men den heter ju inte balladen om Bamse! Vi har ju balladen om herr Frederick åkare och Cecilia lind. Och balladen om den kaxiga myran. Balladen om konsekvenser. M.m Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 nov, 2017 22:39 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen