(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
Jag hoppades att höra något från honom ett tecken på att jag har fel om vad som väntar men det gör jag inte
![]() ![]()
12 nov, 2013 20:10 |
|
Borttagen
|
"med hon som öppnade? Jag trodde du hade lite bättre smak än så,sa hon.
"AMANDA! FÖRSVINN UR MITT LIV. JAG ÄLSKAR ABBY OCH JAG TÄNKER INTE LÄMNA HENNE FÖR DIG! 12 nov, 2013 20:12 |
|
evee
Elev |
Jag ler för mig själv även om jag tycker synd om Amanda någon stans där inne, väldigt långt där inne
![]() ![]()
12 nov, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
Jag smällde igen dörren. Hur fan kunde hon veta vart jag bor?
Jag gick in i vardagsrummet. 12 nov, 2013 20:17 |
|
evee
Elev |
12 nov, 2013 20:18 |
|
Borttagen
|
Jag fick syn på Abby.
"Hej,sa jag tyst 12 nov, 2013 20:19 |
|
evee
Elev |
"Jag är inte den svartsjuka typen, det är inget, det är ju inte du som bjudit hit henne" jag ler retsamt. "eller?"
![]() ![]()
12 nov, 2013 20:22 |
|
Borttagen
|
"Varför skulle jag bjuda hit henne? Det är dig jag älskar.
Jag ger henne en kyss. 12 nov, 2013 20:23 |
|
evee
Elev |
12 nov, 2013 20:24 |
|
Borttagen
|
"Vet du älskling. Jag vet att du inte har fyllt arton än,men jag har bokat kyrkan på lördag.
12 nov, 2013 20:26 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen