Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan ler lite och kramar henne, han går inte förran hon har vaknat.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 22 jul, 2013 21:49 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra somnar tungt och gnyr i sömnen, hon verkar rädd. Men hon vaknar inte försen nästa morgon och ser leende på honom, "God morgon." sa hon mjukt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jul, 2013 21:50 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan ler lite och ser på henne, hans hår är rufsigt och står ut i konstiga vinklar. "Mh, god morgon." mumlar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 22 jul, 2013 21:54 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra ler mjukt, "Du ser så söt ut." flinade hon och drar handen genom hans spretande hår.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jul, 2013 22:00 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Är jag det?" suckar D'Tan och ser på henne med en trött, nyvaken blick.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 22 jul, 2013 22:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra nickar och tycktes ha glömt gårdagen även om bandagen syftade på något annat. "Men jag lovar att inte säga det så någon hör." log hon lugnande mot honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jul, 2013 22:06 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Tack så mycket." mumlar han och stäcker på sig. "Kestra..gör inte om det..snälla bara säg till mig så tar jag hand om det." säger han och ser på henne.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 22 jul, 2013 22:06 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra vänder bort blicken då han tar upp det och det glada humöret försvann, men hon nickar svagt, "Jag ska försöka, det är bara att jag kanske inte tänker på det. Det blir som att något slår slint och det brukar vara värre." sa hon tungt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jul, 2013 22:15 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Mh.." D'Tan mumlar och kysser henne djupt. "Du är vacker, det är du." säger han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 22 jul, 2013 22:18 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra svarar honom som om hon inte kunde vänta på hans kyssar, "Du med.....stilig." svarar hon honom med värme.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jul, 2013 22:24 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen