Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
11 oktober: Snobben, för att jag älskade serien som barn.
12 oktober: Te, för att te har så mycket med Storbritannien att göra och jag älskar Storbritannien så...te får det bli även om jag inte tycker varken te eller kaffe. ____________________________________________ Pigfarts is real! 12 okt, 2012 12:17 |
|
ellisnoris
Elev |
12 okt, 2012 12:26 |
|
EmahS
Elev |
12 okt, 2012 12:34 |
|
Solkatten
Elev |
Inget
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 okt, 2012 12:37 |
|
Disenchanted
Elev |
12 okt, 2012 14:20 |
|
BlondaHermione
Elev |
12 okt, 2012 14:44 |
|
-Patronus-
Elev |
12 okt, 2012 14:47 |
|
amanda1104
Elev |
Inget dera... Gillar ingen av dom... Men om jag måste välja blir det nog.... TE
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 okt, 2012 15:07 |
|
Starbuck
Elev |
12 okt, 2012 15:26 |
|
SiriusBlack:)
Elev |
Jag tar te. Har inte drukit kaffe.
R.I.P Dobby:( 12 okt, 2012 15:27 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen