Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Jag hade gett 20 elevhemspoäng till det inlägget om det inte räknats som maktmissbruk... XD ![]() LUV YOU OK Skrivet av Tonks_xD: Ida S Det går inte att inte älska din fanfiction, den är Bäst (en av dem bästa iaf Kram på dig också! ♥ Sötasötasöta människa ![]() Skrivet av Borttagen: Ida S - JAG? 0_0 Jag har läst hälften på FF.net nu. Men alltså, den är helt jävla underbar. När jag mår dåligt får du mig att må bra med den. TACK ♥ Jag tänkte göra en special note till dig, men jag kom av mig, hur som helst, det du kommenterade iaf var hur gulligt/underbart som helst så KRAM PÅ DIG DÄRFÖR ![]() "we live together, and harry does all the cooking." 11 aug, 2012 19:53 |
|
Borttagen
|
Allizonzki Thanx! ♥
EDIT: Ida S: Ida. En. Av. De. Bästa. Författarna. På. Mugglis. Kram. På. Dig. Seriöst, när jag är ledsen läser jag din fanfic. Då skrattar jag och blir glad. Så sjukt kul att du skrivit ett till kapitel. KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! ♥♥♥ 11 aug, 2012 19:54
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-11 kl. 19:59
|
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av MonsterCookie: Ida S: Ååh, darling (och på tal om esfd, så fick jag ett meddelande från en tumblr som heter ooh-magic idag... tog du det från någon du känner eller är det du or wat (har ingen koll på vilka jag följer längre sobs)) KRAM PÅ DIG ♥ (edit: DU DIN KROKODIL THAT WAS YOU ♥) ![]() HIHI JA DET VAR JAG "we live together, and harry does all the cooking." 11 aug, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ida S - JAG? 0_0 Jag har läst hälften på FF.net nu. Men alltså, den är helt jävla underbar. När jag mår dåligt får du mig att må bra med den. TACK ♥ Jag tänkte göra en special note till dig, men jag kom av mig, hur som helst, det du kommenterade iaf var hur gulligt/underbart som helst så KRAM PÅ DIG DÄRFÖR Men åååh, KRAM PÅ DIG UNDERBARA DU ♥ 11 aug, 2012 19:56 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Borttagen: EDIT: Ida S: Ida. En. Av. De. Bästa. Författarna. På. Mugglis. Kram. På. Dig. Seriöst, när jag är ledsen läser jag din fanfic. Då skrattar jag och blir glad. Så sjukt kul att du skrivit ett till kapitel. KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! ♥♥♥ Jag fattar inte riktigt vart jag ska ta vägen när folk säger sånt. ![]() "we live together, and harry does all the cooking." 11 aug, 2012 20:00 |
|
Majis
Elev |
Ida S, Naww!!!
Jag blev glad över att du ville ge mig en kramis, för efter du inte hade svarat på ugglorna osv (vi hade ju lång diskussion om shippa osv men förstår om du inte hann svara) så trodde jag att jag hade typ babblat för mycket eller så xD Haha Men KRAM PÅ DIG MED!!!! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 11 aug, 2012 20:01 |
|
Bombarda
Elev |
Kärlek till alla! 11 aug, 2012 20:03
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-11 kl. 20:04
|
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Majis: Ida S, Naww!!! Jag blev glad över att du ville ge mig en kramis, för efter du inte hade svarat på ugglorna osv (vi hade ju lång diskussion om shippa osv men förstår om du inte hann svara) så trodde jag att jag hade typ babblat för mycket eller så xD Haha Men KRAM PÅ DIG MED!!!! Har jag inte svarat på dina meddelande I'm a terrible person sigh DU ÄR FÖR SNÄLL ;_; ♥ ![]() "we live together, and harry does all the cooking." 11 aug, 2012 20:04 |
|
Allizonzki
Elev |
luna99: Vsg ♥
Estella: TAACK Tonks_xD: *happyface* ♥ DracoMalfoy1: Vsg Hp Luna: NEJ, MEN DU ÄR DET. ♥ ♥ ♥ KRAAAAMISAR TILL DIG. Sanna1324567: ♥ Bombarda: Kram tbx! Btw, var lika duktiga som innan och citera INTE detta inlägg. Kram ♥
11 aug, 2012 20:06 |
|
Borttagen
|
Hp Luna: awww, tack för kramen!
*kram* 11 aug, 2012 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen