@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SevLoveer
Elev |
Jarå. Tog bara nån minut.
23 maj, 2014 10:10 |
|
Vildvittra
Elev |
MizzNina
Så är det ju, redan dinosaurierna började med denna diskussion SevLoveer Så bra då ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Nu ska jag snart cykla till Afturelding Bara att folk ringer 24/7 att jag inte hinner något xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 23 maj, 2014 10:17 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Nu ska jag snart cykla till Afturelding Bara att folk ringer 24/7 att jag inte hinner något xD Haha, inte lätt att vara så populär Jag äter gräddfil med socker medans jag väntar på Vildvittra. Vi ska äta våfflor sen. ![]() ![]()
23 maj, 2014 10:19 |
|
Hedwig96
Elev |
Neh Frivolt blev de inte alls, fast jag visste nog att plättar kallades pannkakor i Sverige men inte det där med ugnspannkaka
Solkatten vi brukar också kalla det för fläskpannkaka om det har fläsk i sig, sen finns det ju också morotspannkaka och säkert många andra, men är det bara vanlig (ungs)pannkakssmet så kallas det bara PANNKAKA här. Vildvittra och MizzNina jaa, jag bor i Finland och det är nog just här det heter så som jag har sagt och i Sverige det är lite annorlunda. Men på tal om Åland så finns det Ålandspannkaka också ![]() den är gjord i ugn på någon gröt och kardemumma, men den är nog också riktigt god. Fast nu ska jag sluta förvirra er. Hihi Till näst tar vi upp semle-diskussionen 23 maj, 2014 10:23
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-23 kl. 10:25
|
|
MizzNina
Elev |
Det har jag också hört. Det var därför de till slut dog ut. Mamma T-Rex föreslog pannkaka till kvällsmat, Pappa T-Rex tyckte det var plättar hon lagade, alla andra dinosaurierna kom och så var hela dinosauriepopulationen uppdelad i två grupper. Sen glömde alla bort att äta för de var så upptagna med att diskutera. True story. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 23 maj, 2014 10:23 |
|
Caty Delacour
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Caty Delacour: Du kan rolla med mig i stället! Något man inte ska göra när man är sjuk: Titta på slutet av Breaking down (Twilight). Jag svimmade. Jippi Jaaa
23 maj, 2014 10:35 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag var just och tog passbilder och de blev riktigt bra med tanke på att det är just passbilder
23 maj, 2014 11:29 |
|
Nordanhym
Elev |
23 maj, 2014 11:59 |
|
Obliviate_
Elev |
Åka till vet med valp idag då. Hoppas det inte är något allvarligt
23 maj, 2014 12:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Åka till vet med valp idag då. Hoppas det inte är något allvarligt Vad är det som händer? 23 maj, 2014 12:36 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen