@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Skillnaden mellan plättar och pannkakor... Är det bara storleken? nej plättar är såna där runda man steker i panna ![]() och pannkaka är sån som man sätter på plåt i ugnen ![]() Det beror på vart man bor, för mig är dina plättar pannkaka och din pannkaka ugnspannkaka.
22 maj, 2014 23:07 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Skillnaden mellan plättar och pannkakor... Är det bara storleken? nej plättar är såna där runda man steker i panna ![]() och pannkaka är sån som man sätter på plåt i ugnen ![]() Det beror på vart man bor, för mig är dina plättar pannkaka och din pannkaka ugnspannkaka. Jag vet 22 maj, 2014 23:12 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Elma00: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Skillnaden mellan plättar och pannkakor... Är det bara storleken? nej plättar är såna där runda man steker i panna ![]() och pannkaka är sån som man sätter på plåt i ugnen ![]() Det beror på vart man bor, för mig är dina plättar pannkaka och din pannkaka ugnspannkaka. Jag vet Det är riktigt spännande hur det kan variera från plats till plats! ![]()
22 maj, 2014 23:15 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Elma00: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Skillnaden mellan plättar och pannkakor... Är det bara storleken? nej plättar är såna där runda man steker i panna ![]() och pannkaka är sån som man sätter på plåt i ugnen ![]() Det beror på vart man bor, för mig är dina plättar pannkaka och din pannkaka ugnspannkaka. Jag vet Det är riktigt spännande hur det kan variera från plats till plats! JO 22 maj, 2014 23:19 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Skillnaden mellan plättar och pannkakor... Är det bara storleken? nej plättar är såna där runda man steker i panna ![]() och pannkaka är sån som man sätter på plåt i ugnen ![]() Ehm, noope! Det här är plättar: Det här är pannkakor: ![]() Och det här är ungspannkaka ![]() Så, nu vet du 22 maj, 2014 23:23 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Skillnaden mellan plättar och pannkakor... Är det bara storleken? nej plättar är såna där runda man steker i panna ![]() och pannkaka är sån som man sätter på plåt i ugnen ![]() Ehm, noope! Det här är plättar: Det här är pannkakor: ![]() Och det här är ungspannkaka ![]() Så, nu vet du Frivolt har rätt ^^ Länge leve Norrland, där vet vi skillnaden xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 maj, 2014 23:27 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Skillnaden mellan plättar och pannkakor... Är det bara storleken? nej plättar är såna där runda man steker i panna ![]() och pannkaka är sån som man sätter på plåt i ugnen ![]() Ehm, noope! Det här är SMÅ plättar: Det här är pannkakor: PLÄTTAR ![]() Och det här är ungspannkaka ![]() Så, nu vet du Frivolt har rätt ^^ Länge leve Norrland, där vet vi skillnaden xD Jag håller helt med er, Frivolt NU har du ju helt rätt 22 maj, 2014 23:33 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Skillnaden mellan plättar och pannkakor... Är det bara storleken? nej plättar är såna där runda man steker i panna ![]() och pannkaka är sån som man sätter på plåt i ugnen ![]() Ehm, noope! Det här är SMÅ plättar: Det här är pannkakor: PLÄTTAR ![]() Och det här är ungspannkaka ![]() Så, nu vet du Frivolt har rätt ^^ Länge leve Norrland, där vet vi skillnaden xD Jag håller helt med er, Frivolt NU har du ju helt rätt Tsssss, försök inte 22 maj, 2014 23:36 |
|
Borttagen
|
Well, godmorgon. Jag är trött nu.
23 maj, 2014 04:00 |
|
Borttagen
|
23 maj, 2014 07:14 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen