@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Mitt liv är riktigt bra just nu
22 maj, 2014 22:12 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Spoiler: Tryck här för att visa! Hhaha Jaa...... Och nu fick de straff också! Som tur är så räddade svenska målisen!! Baaah! För spännande det här xD Jepp man ska inte vara så negativ Gör som Finland, skjut mål när det är 3 minuter kvar, så kanske vi ses i Finalen ooh målet kom visst redan JAAAAAAAAAA YEEY Finland mot Tjeckien och Sverige mot Ryssland på lördag då wohooo Men tänkte att de går väl till final så får se dom då 22 maj, 2014 22:13 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Som många andra gjort så har jag äntligen uppdaterat min profil med att skriva mugglisar som betyder något extra för mig. Känn dig hedrad om du finns där. Finns du inte där, känn dig hedrad ändå! Men åh.. Fina du ♥ Tack så mycket! Men det är sant! Du har inspirerat mig mycket när det kommer till skrivande och annat. ^^
22 maj, 2014 22:16 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Spoiler: Tryck här för att visa! Hhaha Jaa...... Och nu fick de straff också! Som tur är så räddade svenska målisen!! Baaah! För spännande det här xD Jepp man ska inte vara så negativ Gör som Finland, skjut mål när det är 3 minuter kvar, så kanske vi ses i Finalen ooh målet kom visst redan JAAAAAAAAAA YEEY Finland mot Tjeckien och Sverige mot Ryssland på lördag då wohooo Men tänkte att de går väl till final så får se dom då ja oberoende om de går till final eller bronsmatchen får du ju se dem på nytt (om du kan på söndan) men vi hoppas på finalen jag och pappa sitter och skrattar åt att Finland hade 11 poäng och Kanada 18, alltså van Kanada alla sina matcher före Finland, och Finland som började VM med sämst resultar sen 1990 22 maj, 2014 22:24 |
|
Ithrenniel
Elev |
22 maj, 2014 22:25 |
|
Qlql
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skillnaden mellan plättar och pannkakor... Är det bara storleken? Ja. Och att man gör plättar i plättlagg. 22 maj, 2014 22:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Spoiler: Tryck här för att visa! Hhaha Jaa...... Och nu fick de straff också! Som tur är så räddade svenska målisen!! Baaah! För spännande det här xD Jepp man ska inte vara så negativ Gör som Finland, skjut mål när det är 3 minuter kvar, så kanske vi ses i Finalen ooh målet kom visst redan JAAAAAAAAAA YEEY Finland mot Tjeckien och Sverige mot Ryssland på lördag då wohooo Men tänkte att de går väl till final så får se dom då ja oberoende om de går till final eller bronsmatchen får du ju se dem på nytt (om du kan på söndan) men vi hoppas på finalen jag och pappa sitter och skrattar åt att Finland hade 11 poäng och Kanada 18, alltså van Kanada alla sina matcher före Finland, och Finland som började VM med sämst resultar sen 1990 haha men precis Får se dom en gång till iaf hahaha herreguuuud xD Och USA åkte ut också 22 maj, 2014 22:32 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skillnaden mellan plättar och pannkakor... Är det bara storleken? nej plättar är såna där runda man steker i panna ![]() och pannkaka är sån som man sätter på plåt i ugnen ![]() ![]() 22 maj, 2014 22:34 |
|
Elma00
Elev |
Sitter och har det ganska mysigt medans jag gör läxan
22 maj, 2014 22:57 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Spoiler: Tryck här för att visa! Hhaha Jaa...... Och nu fick de straff också! Som tur är så räddade svenska målisen!! Baaah! För spännande det här xD Jepp man ska inte vara så negativ Gör som Finland, skjut mål när det är 3 minuter kvar, så kanske vi ses i Finalen ooh målet kom visst redan JAAAAAAAAAA YEEY Finland mot Tjeckien och Sverige mot Ryssland på lördag då wohooo Men tänkte att de går väl till final så får se dom då ja oberoende om de går till final eller bronsmatchen får du ju se dem på nytt (om du kan på söndan) men vi hoppas på finalen jag och pappa sitter och skrattar åt att Finland hade 11 poäng och Kanada 18, alltså van Kanada alla sina matcher före Finland, och Finland som började VM med sämst resultar sen 1990 haha men precis Får se dom en gång till iaf hahaha herreguuuud xD Och USA åkte ut också Men jag kan ju inte heller se matchen på lördag kom jag på, haha. Lyckat 22 maj, 2014 23:05 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen