Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16694 16695 16696 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Fel sida. Ni är på fel sida, jag är desperat

Ojoj Frivolt, nu blir er match spännande också...



Hööörde att finland tagit ledningen igen

Och Sverige skjuter i stolpen...jäkla stolpe!!!


edit: OCH NU GJORDE VITRYSSLAND MÅL!! Det här är inte okej!!!!

Ni har tid ännu kan faktiskt int vara negativ nu för Finland Vaaaaaaann


haha förstår det
Joo! Nu gjorde de 2-2 så det e braaa

jag är extra glad för att alla i skolan har varit så negativa och sagt att Kanada definitivt kommer vinna och bara jag har stått emot. Plus att en kompis för ungefär en timme sen skrev på FB " du får gråta sen när jag har rätt" Haha

Bra Sverigeee

ÅååH! Men underbart

Hahha, du får skriva: Nä, nu får du jubla för att jag hade rätt

Jaaa!! hejjaaaa!! Dom måste vinna D: måååsteee

Jag skrev nu efter "vad säger du nu då?"
och hon svarade "jag är glad att du hade rätt"

Ja, att de ska göra dagens matcher så olidligt spännande med 2-2..

22 maj, 2014 21:47

Frivolt
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Fel sida. Ni är på fel sida, jag är desperat

Ojoj Frivolt, nu blir er match spännande också...



Hööörde att finland tagit ledningen igen

Och Sverige skjuter i stolpen...jäkla stolpe!!!


edit: OCH NU GJORDE VITRYSSLAND MÅL!! Det här är inte okej!!!!

Ni har tid ännu kan faktiskt int vara negativ nu för Finland Vaaaaaaann


haha förstår det
Joo! Nu gjorde de 2-2 så det e braaa

jag är extra glad för att alla i skolan har varit så negativa och sagt att Kanada definitivt kommer vinna och bara jag har stått emot. Plus att en kompis för ungefär en timme sen skrev på FB " du får gråta sen när jag har rätt" Haha

Bra Sverigeee

ÅååH! Men underbart

Hahha, du får skriva: Nä, nu får du jubla för att jag hade rätt

Jaaa!! hejjaaaa!! Dom måste vinna D: måååsteee

Jag skrev nu efter "vad säger du nu då?"
och hon svarade "jag är glad att du hade rätt"

Ja, att de ska göra dagens matcher så olidligt spännande med 2-2..


Hhaha Jaa, bättre du hade rätt än hon!

Jaa...... Och nu fick de straff också! Som tur är så räddade svenska målisen!! Baaah! För spännande det här xD

22 maj, 2014 21:54

Ithrenniel
Elev

Avatar


Hej mugglisar! Jag behöver idéer på vem jag borde cosplaya på multicon!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Ftumblr_lroj8p7dNh1r3rbvro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2F94dae36941bbda2702310643e73903fb%2F4qnj1d8%2FJctoilxki%2Ftumblr_static_etiq67ngr94wo8444kwgw88g0_640_v2.gif

22 maj, 2014 21:54

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Fel sida. Ni är på fel sida, jag är desperat

Ojoj Frivolt, nu blir er match spännande också...



Hööörde att finland tagit ledningen igen

Och Sverige skjuter i stolpen...jäkla stolpe!!!


edit: OCH NU GJORDE VITRYSSLAND MÅL!! Det här är inte okej!!!!

Ni har tid ännu kan faktiskt int vara negativ nu för Finland Vaaaaaaann


haha förstår det
Joo! Nu gjorde de 2-2 så det e braaa

jag är extra glad för att alla i skolan har varit så negativa och sagt att Kanada definitivt kommer vinna och bara jag har stått emot. Plus att en kompis för ungefär en timme sen skrev på FB " du får gråta sen när jag har rätt" Haha

Bra Sverigeee

ÅååH! Men underbart

Hahha, du får skriva: Nä, nu får du jubla för att jag hade rätt

Jaaa!! hejjaaaa!! Dom måste vinna D: måååsteee

Jag skrev nu efter "vad säger du nu då?"
och hon svarade "jag är glad att du hade rätt"

Ja, att de ska göra dagens matcher så olidligt spännande med 2-2..


Hhaha Jaa, bättre du hade rätt än hon!

Jaa...... Och nu fick de straff också! Som tur är så räddade svenska målisen!! Baaah! För spännande det här xD

Jepp man ska inte vara så negativ

Gör som Finland, skjut mål när det är 3 minuter kvar, så kanske vi ses i Finalen

ooh målet kom visst redan

22 maj, 2014 21:56

Detta inlägg ändrades senast 2014-05-22 kl. 21:56
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Snart blir det 4 år sen du försvann. Och jag blir alltid lika ledsen så fort någon nämner något som får mig att tänka på dig...

22 maj, 2014 21:56

potterflicka
Elev

Avatar


Två killar försöker haffa min mamma.

Den ena är ca 15 år yngre än henne och den andra har försökt att få min mamma i fem år.

---

'' Vad oemotståndlig jag måste vara om ******* har försökt i fem år! ''

- Mammi.

22 maj, 2014 21:56

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av Ithrenniel:
Hej mugglisar! Jag behöver idéer på vem jag borde cosplaya på multicon!
DALEK 8D
Nejmen kanske Bellatrix? ^^

22 maj, 2014 21:57

Ithrenniel
Elev

Avatar


Skrivet av cikki:
Skrivet av Ithrenniel:
Hej mugglisar! Jag behöver idéer på vem jag borde cosplaya på multicon!
DALEK 8D
Nejmen kanske Bellatrix? ^^


En Dalek hade vart ballt ändå! xD Bellatrix hade också varit awesome! Har faktiskt velat göra en cosplat av henne ett tag :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Ftumblr_lroj8p7dNh1r3rbvro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2F94dae36941bbda2702310643e73903fb%2F4qnj1d8%2FJctoilxki%2Ftumblr_static_etiq67ngr94wo8444kwgw88g0_640_v2.gif

22 maj, 2014 21:58

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Fel sida. Ni är på fel sida, jag är desperat

Ojoj Frivolt, nu blir er match spännande också...



Hööörde att finland tagit ledningen igen

Och Sverige skjuter i stolpen...jäkla stolpe!!!


edit: OCH NU GJORDE VITRYSSLAND MÅL!! Det här är inte okej!!!!

Ni har tid ännu kan faktiskt int vara negativ nu för Finland Vaaaaaaann


haha förstår det
Joo! Nu gjorde de 2-2 så det e braaa

jag är extra glad för att alla i skolan har varit så negativa och sagt att Kanada definitivt kommer vinna och bara jag har stått emot. Plus att en kompis för ungefär en timme sen skrev på FB " du får gråta sen när jag har rätt" Haha

Bra Sverigeee

ÅååH! Men underbart

Hahha, du får skriva: Nä, nu får du jubla för att jag hade rätt

Jaaa!! hejjaaaa!! Dom måste vinna D: måååsteee

Jag skrev nu efter "vad säger du nu då?"
och hon svarade "jag är glad att du hade rätt"

Ja, att de ska göra dagens matcher så olidligt spännande med 2-2..


Hhaha Jaa, bättre du hade rätt än hon!

Jaa...... Och nu fick de straff också! Som tur är så räddade svenska målisen!! Baaah! För spännande det här xD

Jepp man ska inte vara så negativ

Gör som Finland, skjut mål när det är 3 minuter kvar, så kanske vi ses i Finalen

ooh målet kom visst redan


JAAAAAAAAAA SVERIGE VAAANNN!!!!!

22 maj, 2014 22:08

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Fel sida. Ni är på fel sida, jag är desperat

Ojoj Frivolt, nu blir er match spännande också...



Hööörde att finland tagit ledningen igen

Och Sverige skjuter i stolpen...jäkla stolpe!!!


edit: OCH NU GJORDE VITRYSSLAND MÅL!! Det här är inte okej!!!!

Ni har tid ännu kan faktiskt int vara negativ nu för Finland Vaaaaaaann


haha förstår det
Joo! Nu gjorde de 2-2 så det e braaa

jag är extra glad för att alla i skolan har varit så negativa och sagt att Kanada definitivt kommer vinna och bara jag har stått emot. Plus att en kompis för ungefär en timme sen skrev på FB " du får gråta sen när jag har rätt" Haha

Bra Sverigeee

ÅååH! Men underbart

Hahha, du får skriva: Nä, nu får du jubla för att jag hade rätt

Jaaa!! hejjaaaa!! Dom måste vinna D: måååsteee

Jag skrev nu efter "vad säger du nu då?"
och hon svarade "jag är glad att du hade rätt"

Ja, att de ska göra dagens matcher så olidligt spännande med 2-2..


Hhaha Jaa, bättre du hade rätt än hon!

Jaa...... Och nu fick de straff också! Som tur är så räddade svenska målisen!! Baaah! För spännande det här xD

Jepp man ska inte vara så negativ

Gör som Finland, skjut mål när det är 3 minuter kvar, så kanske vi ses i Finalen

ooh målet kom visst redan


JAAAAAAAAAA SVERIGE VAAANNN!!!!!

YEEY
Finland mot Tjeckien och Sverige mot Ryssland på lördag då

22 maj, 2014 22:12

1 2 3 ... 16694 16695 16696 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.