@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Fel sida. Ni är på fel sida, jag är desperat Ojoj Frivolt, nu blir er match spännande också... Hööörde att finland tagit ledningen igen Och Sverige skjuter i stolpen...jäkla stolpe!!! edit: OCH NU GJORDE VITRYSSLAND MÅL!! Det här är inte okej!!!! Ni har tid ännu haha förstår det Joo! Nu gjorde de 2-2 så det e braaa jag är extra glad för att alla i skolan har varit så negativa och sagt att Kanada definitivt kommer vinna och bara jag har stått emot. Plus att en kompis för ungefär en timme sen skrev på FB " du får gråta sen när jag har rätt" Bra Sverigeee ÅååH! Men underbart Hahha, du får skriva: Nä, nu får du jubla för att jag hade rätt Jaaa!! hejjaaaa!! Dom måste vinna D: måååsteee Jag skrev nu efter "vad säger du nu då?" och hon svarade "jag är glad att du hade rätt" Ja, att de ska göra dagens matcher så olidligt spännande med 2-2.. 22 maj, 2014 21:47 |
|
Frivolt
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Hhaha Jaa...... Och nu fick de straff också! Som tur är så räddade svenska målisen!! Baaah! För spännande det här xD 22 maj, 2014 21:54 |
|
Ithrenniel
Elev |
22 maj, 2014 21:54 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Spoiler: Tryck här för att visa! Hhaha Jaa...... Och nu fick de straff också! Som tur är så räddade svenska målisen!! Baaah! För spännande det här xD Jepp man ska inte vara så negativ Gör som Finland, skjut mål när det är 3 minuter kvar, så kanske vi ses i Finalen ooh målet kom visst redan 22 maj, 2014 21:56
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-22 kl. 21:56
|
|
Borttagen
|
Snart blir det 4 år sen du försvann. Och jag blir alltid lika ledsen så fort någon nämner något som får mig att tänka på dig...
22 maj, 2014 21:56 |
|
potterflicka
Elev |
Två killar försöker haffa min mamma.
Den ena är ca 15 år yngre än henne och den andra har försökt att få min mamma i fem år. --- '' Vad oemotståndlig jag måste vara om ******* har försökt i fem år! '' - Mammi. 22 maj, 2014 21:56 |
|
cikki
Elev |
DALEK 8D
Nejmen kanske Bellatrix? ^^ 22 maj, 2014 21:57 |
|
Ithrenniel
Elev |
En Dalek hade vart ballt ändå! xD Bellatrix hade också varit awesome! Har faktiskt velat göra en cosplat av henne ett tag :3 ![]()
22 maj, 2014 21:58 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Spoiler: Tryck här för att visa! Hhaha Jaa...... Och nu fick de straff också! Som tur är så räddade svenska målisen!! Baaah! För spännande det här xD Jepp man ska inte vara så negativ Gör som Finland, skjut mål när det är 3 minuter kvar, så kanske vi ses i Finalen ooh målet kom visst redan JAAAAAAAAAA 22 maj, 2014 22:08 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Spoiler: Tryck här för att visa! Hhaha Jaa...... Och nu fick de straff också! Som tur är så räddade svenska målisen!! Baaah! För spännande det här xD Jepp man ska inte vara så negativ Gör som Finland, skjut mål när det är 3 minuter kvar, så kanske vi ses i Finalen ooh målet kom visst redan JAAAAAAAAAA YEEY Finland mot Tjeckien och Sverige mot Ryssland på lördag då 22 maj, 2014 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen