Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16693 16694 16695 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


NJsodöfsdijbgpisdfbglsurgbdlrgjb



1-1 D: Not ok!! D,:

22 maj, 2014 20:54

Borttagen

Avatar


Är jag den enda som inte alls är intresserad i hockey, haha?

Vi ska vara på flygplatsen 04.40 btw. Godnatt. (inte för att jag kommer sova någonting alls... but still)

22 maj, 2014 20:55

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är jag den enda som inte alls är intresserad i hockey, haha?

Vi ska vara på flygplatsen 04.40 btw. Godnatt. (inte för att jag kommer sova någonting alls... but still)

Lyckans dej, de e så stressigt att se på hockey. Men jag kan inte göra nåt åt att jag gillar det. Jag bara måste se

22 maj, 2014 20:59

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Fel sida. Ni är på fel sida, jag är desperat

Ojoj Frivolt, nu blir er match spännande också...



Hööörde att finland tagit ledningen igen

Och Sverige skjuter i stolpen...jäkla stolpe!!!


edit: OCH NU GJORDE VITRYSSLAND MÅL!! Det här är inte okej!!!!


FINLAND VANN Hörde jag!! Nu måste bara Sverige vinna!! Det MÅSTE vinna!!!

22 maj, 2014 21:06

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Fel sida. Ni är på fel sida, jag är desperat

Ojoj Frivolt, nu blir er match spännande också...



Hööörde att finland tagit ledningen igen

Och Sverige skjuter i stolpen...jäkla stolpe!!!


edit: OCH NU GJORDE VITRYSSLAND MÅL!! Det här är inte okej!!!!

Ni har tid ännu kan faktiskt int vara negativ nu för Finland Vaaaaaaann

22 maj, 2014 21:11

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia-cache-ec0.pinimg.com%2F736x%2F38%2Fd6%2F26%2F38d62620e6b20522fec45035ae687d67.jpg

22 maj, 2014 21:12

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Fel sida. Ni är på fel sida, jag är desperat

Ojoj Frivolt, nu blir er match spännande också...



Hööörde att finland tagit ledningen igen

Och Sverige skjuter i stolpen...jäkla stolpe!!!


edit: OCH NU GJORDE VITRYSSLAND MÅL!! Det här är inte okej!!!!

Ni har tid ännu kan faktiskt int vara negativ nu för Finland Vaaaaaaann


haha förstår det
Joo! Nu gjorde de 2-2 så det e braaa

22 maj, 2014 21:15

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Fel sida. Ni är på fel sida, jag är desperat

Ojoj Frivolt, nu blir er match spännande också...



Hööörde att finland tagit ledningen igen

Och Sverige skjuter i stolpen...jäkla stolpe!!!


edit: OCH NU GJORDE VITRYSSLAND MÅL!! Det här är inte okej!!!!

Ni har tid ännu kan faktiskt int vara negativ nu för Finland Vaaaaaaann


haha förstår det
Joo! Nu gjorde de 2-2 så det e braaa

jag är extra glad för att alla i skolan har varit så negativa och sagt att Kanada definitivt kommer vinna och bara jag har stått emot. Plus att en kompis för ungefär en timme sen skrev på FB " du får gråta sen när jag har rätt" Haha

Bra Sverigeee

22 maj, 2014 21:21

Borttagen

Avatar


Vill få göra mitt gymnasiearbete NU, nu när jag har världens bästa idé D:

22 maj, 2014 21:29

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Fel sida. Ni är på fel sida, jag är desperat

Ojoj Frivolt, nu blir er match spännande också...



Hööörde att finland tagit ledningen igen

Och Sverige skjuter i stolpen...jäkla stolpe!!!


edit: OCH NU GJORDE VITRYSSLAND MÅL!! Det här är inte okej!!!!

Ni har tid ännu kan faktiskt int vara negativ nu för Finland Vaaaaaaann


haha förstår det
Joo! Nu gjorde de 2-2 så det e braaa

jag är extra glad för att alla i skolan har varit så negativa och sagt att Kanada definitivt kommer vinna och bara jag har stått emot. Plus att en kompis för ungefär en timme sen skrev på FB " du får gråta sen när jag har rätt" Haha

Bra Sverigeee

ÅååH! Men underbart

Hahha, du får skriva: Nä, nu får du jubla för att jag hade rätt

Jaaa!! hejjaaaa!! Dom måste vinna D: måååsteee

22 maj, 2014 21:43

1 2 3 ... 16693 16694 16695 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.