@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
NJsodöfsdijbgpisdfbglsurgbdlrgjb
1-1 D: Not ok!! D,: 22 maj, 2014 20:54 |
|
Borttagen
|
Är jag den enda som inte alls är intresserad i hockey, haha?
Vi ska vara på flygplatsen 04.40 btw. Godnatt. (inte för att jag kommer sova någonting alls... but still) 22 maj, 2014 20:55 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är jag den enda som inte alls är intresserad i hockey, haha? Vi ska vara på flygplatsen 04.40 btw. Godnatt. (inte för att jag kommer sova någonting alls... but still) Lyckans dej, de e så stressigt att se på hockey. Men jag kan inte göra nåt åt att jag gillar det. Jag bara måste se 22 maj, 2014 20:59 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Fel sida. Ni är på fel sida, jag är desperat Ojoj Frivolt, nu blir er match spännande också... Hööörde att finland tagit ledningen igen Och Sverige skjuter i stolpen...jäkla stolpe!!! edit: OCH NU GJORDE VITRYSSLAND MÅL!! Det här är inte okej!!!! FINLAND VANN 22 maj, 2014 21:06 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Fel sida. Ni är på fel sida, jag är desperat Ojoj Frivolt, nu blir er match spännande också... Hööörde att finland tagit ledningen igen Och Sverige skjuter i stolpen...jäkla stolpe!!! edit: OCH NU GJORDE VITRYSSLAND MÅL!! Det här är inte okej!!!! Ni har tid ännu 22 maj, 2014 21:11 |
|
Borttagen
|
22 maj, 2014 21:12 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Fel sida. Ni är på fel sida, jag är desperat Ojoj Frivolt, nu blir er match spännande också... Hööörde att finland tagit ledningen igen Och Sverige skjuter i stolpen...jäkla stolpe!!! edit: OCH NU GJORDE VITRYSSLAND MÅL!! Det här är inte okej!!!! Ni har tid ännu haha förstår det Joo! Nu gjorde de 2-2 så det e braaa 22 maj, 2014 21:15 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Fel sida. Ni är på fel sida, jag är desperat Ojoj Frivolt, nu blir er match spännande också... Hööörde att finland tagit ledningen igen Och Sverige skjuter i stolpen...jäkla stolpe!!! edit: OCH NU GJORDE VITRYSSLAND MÅL!! Det här är inte okej!!!! Ni har tid ännu haha förstår det Joo! Nu gjorde de 2-2 så det e braaa jag är extra glad för att alla i skolan har varit så negativa och sagt att Kanada definitivt kommer vinna och bara jag har stått emot. Plus att en kompis för ungefär en timme sen skrev på FB " du får gråta sen när jag har rätt" Bra Sverigeee 22 maj, 2014 21:21 |
|
Borttagen
|
Vill få göra mitt gymnasiearbete NU, nu när jag har världens bästa idé D:
22 maj, 2014 21:29 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Fel sida. Ni är på fel sida, jag är desperat Ojoj Frivolt, nu blir er match spännande också... Hööörde att finland tagit ledningen igen Och Sverige skjuter i stolpen...jäkla stolpe!!! edit: OCH NU GJORDE VITRYSSLAND MÅL!! Det här är inte okej!!!! Ni har tid ännu haha förstår det Joo! Nu gjorde de 2-2 så det e braaa jag är extra glad för att alla i skolan har varit så negativa och sagt att Kanada definitivt kommer vinna och bara jag har stått emot. Plus att en kompis för ungefär en timme sen skrev på FB " du får gråta sen när jag har rätt" Bra Sverigeee ÅååH! Men underbart Hahha, du får skriva: Nä, nu får du jubla för att jag hade rätt Jaaa!! hejjaaaa!! Dom måste vinna D: måååsteee 22 maj, 2014 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen